24751
netweters
|
152332
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo, de tv box hapert bij het bekijken van opnames. Hebben jullie dit ook?
Gr wannes
@Ex-Netweter herstart hem eens, kan de oplossing zijn.
hier aan het kijken naar opnames en alles draait stabiel, heb de box wel moeten herstarten want had op geen enkele zenders nog beeld en een abonnement doordat de kabel deze middag eens is uitgevallen in de buurt.
@Ex-Netweter
Wanneer je de opname waar de storing zich voordeed nogmaals herbekijkt, doet die storing zich dan nog exact hetzelfde voor? In dat geval zit er waarschijnlijk een fout in de opname. Dat kan je melden bij telenet.
Als die storing zich niet herhaalt lag het aan je verbinding.
Groeten
@Ex-Netweter Heb datzelfde probleem ook maandenlang gehad. Zelfs bij Terugkijk TV !
Nu heb ik dat al 2 weken niet meer en het enige dat ikzelf veranderd heb, is de opstartmodus van mijn box.
Gewoon in de Snelle start gezet en sindsdien werkt alles prima.
Vraag me nu niet hoe dit komt he 🙂
Maar bij mij werkt de box nu eindelijk zoals het hoort (na 4 maanden met elke dag minstens een probleem).
@kmichels@Ex-Netweter
Bij mijn weten zijn terugkijktv en persoonlijke opnames hetzelfde.
Als er fout zit in de opname voor terugkijktv ga je die fout ook hebben in uw persoonlijke opname en toevallig gaan ook alle anderen die dat bekijken dezelfde ervaring hebben.
Wie een persoonlijk probleem heeft met het systeem mag alleen genieten van de fouten.
Voorgaande geldt alleen als men mij geen blazen wijsgemaakt heeft bij mijn telefoontjes naar Telenet.
Dat er een verschil zou zijn tussen de werking met snelle start en eco start kan ik niet uitleggen tenzij dat bij een snelle start de box niet diep genoeg zou worden gereset.
Groeten