Beantwoorden
Ex-Netweter

Feedback overstap naar TV box

Maandag startten we met onze Telenet TV box.  Overwegend werkt alles goed en vlot, naast een hapering hier en daar, al is het wel weer wennen aan de vernieuwingen. Enkele zaken die we minder of "wennen" vinden:

1/ Zappen tussen 2 zenders (ik volgde al eens 2 programma's door elkaar) gaat niet meer zo vlot. Vroeger met de "back" knop, nu moet je de zendernummers onthouden. Wat gezien punt 2 niet evident is.
2/ Ik mis uiteraard mijn eigen instelling van zendernummering. Ik moet de "favorieten" nog uitvissen maar toch weer extra gedoe.
3/ Als je programma's besteld en bekijkt, kan het wel een rommeltje worden. Ondanks we een serie volledig uit hebben gekeken, blijft deze op afl. 1 staan in de TV theek bij "verder kijken". Bij "mijn TV" bij "verder kijken" is het nog erger. Daar staan nu 6 zogezegd half bekeken afleveringen van 2 series die we volledig bekeken hebben... Beetje onoverzichtelijk en daar hou ik niet van.
4/ Mijn grootste gemis is de verandering bij de Stingray muziekzenders. Vroeger zag je dan de info over welke nummers men draaide en welke nummers volgden. Voor mij een gemis aan info en dat vind ik ECHT balen...  Hopelijk wordt dat terug zoals vroeger 😞

Groeten

3 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

Met één probleem kan ik alvast helpen: heen en weer zappen tussen de laatst bekeken zenders kan met de TV-toets rechts naast het huisje.

louishufk
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Ere-Krak

Gedeeltelijk bekeken programma's kan je doen verdwijnen door even snel tot het einde te scrollen. Het is misschien niet esthetisch maar ze zijn dan wel weg.

Groeten

louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter

Top! Bedankt voor de tip. Ondertussen heb ik al mijn zenders bij favorieten gerangschikt. Niet moeilijk en werkt perfect. Ik ken mijn posten terug uit mijn hoofd 😊