Beantwoorden
PascalDK
Freshman Weetjeslezer
Primeur! En we zijn vertrokken!

Foutcode 1002 op Telenet web tv vanuit UK via VPN

Ik kijk Telenet Tv via het web op mijn smart TV vanuit de UK via een VPN. Ik krijg steeds foutmelding 1002.

Het werkt wel met dezelfde setup op mijn iPad. Ook daar kijk ik via web browser, niet de app.

Wat is hier aan de hand?

4 reacties
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@luc55  Probleem is dat de app in de uk met een Engels ip adres niet werkt omdat het geen Europa is daar door de brexit, de TS gebruikt daarom een vpn om deze belemmering om te zeilen, nu kan die nog proberen met een andere dns te gebruiken, dat heeft de laatste dagen een oplossing door een probleem op het streaming gedeelte van Telenet met sommige toestellen en op onregelmatige uren.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

In de grote vakantie was het niet het geval de app werkte perfect daar

Kan zijn dat ze hebben aangescherpt (we hopen dat het een andere probleem is

Vrienden die in  Mexico zijn  hadden ook af toe problemen om iets te zien zij merkte wel dat een bepaalt tijdstip geen problemen waren

en andere wel zouden de  piek uren hier kunnen zijn kan dit niet bevestigen

ottie
Freshman Beetjesweter
It's your eighth party! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Vandaag ontvangen - Apple tv met Nordvpn zorgde ook dat de telenet app niet werkt.

Beste,

We hebben uw dossier behandeld met betrekking tot de foutcode die u ervaart bij het kijken van tv via de Telenet TV-app.

We willen u erop wijzen dat tv-kijken via de Telenet TV-app niet mogelijk is wanneer u verbonden bent met een VPN.

Wij beschouwen uw dossier als afgesloten. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u steeds opnieuw contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groeten,
Telenet