24754
netweters
|
152374
antwoorden
|
20697
vragen
|
Ik kijk Telenet Tv via het web op mijn smart TV vanuit de UK via een VPN. Ik krijg steeds foutmelding 1002.
Het werkt wel met dezelfde setup op mijn iPad. Ook daar kijk ik via web browser, niet de app.
Wat is hier aan de hand?
@luc55 Probleem is dat de app in de uk met een Engels ip adres niet werkt omdat het geen Europa is daar door de brexit, de TS gebruikt daarom een vpn om deze belemmering om te zeilen, nu kan die nog proberen met een andere dns te gebruiken, dat heeft de laatste dagen een oplossing door een probleem op het streaming gedeelte van Telenet met sommige toestellen en op onregelmatige uren.
In de grote vakantie was het niet het geval de app werkte perfect daar
Kan zijn dat ze hebben aangescherpt (we hopen dat het een andere probleem is
Vrienden die in Mexico zijn hadden ook af toe problemen om iets te zien zij merkte wel dat een bepaalt tijdstip geen problemen waren
en andere wel zouden de piek uren hier kunnen zijn kan dit niet bevestigen
Vandaag ontvangen - Apple tv met Nordvpn zorgde ook dat de telenet app niet werkt.
Beste,
We hebben uw dossier behandeld met betrekking tot de foutcode die u ervaart bij het kijken van tv via de Telenet TV-app.
We willen u erop wijzen dat tv-kijken via de Telenet TV-app niet mogelijk is wanneer u verbonden bent met een VPN.
Wij beschouwen uw dossier als afgesloten. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u steeds opnieuw contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groeten,
Telenet