24748
netweters
|
152268
antwoorden
|
20687
vragen
|
Telenet TV app werkt niet in het buitenland, zowel op mijn smartphone, tablet en tv niet.😤
Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Telenet TV app
Ik gebruik hier in Tenerife de telenetTV APP zonder problemen op een windows11 laptop en op een Android smartphone.
De algemene uitspaak dat de Telenet TV APP niet werkt in het buitenland klopt dus niet.
@Janneke_Dust Is dit niet zo dat dit na een bepaalde periode (14 dagen bv) Telenet merkt dat je in het buitenland zit en dan de uitzendrechten dat denk ik voor enkel in België is dan blokkeert,
of hoe zit dat eigenlijk, lees af en toe dat dit na 14 dagen optreedt in het buitenland.
@Janneke_Dust Bedankt voor de info, misschien dat ze strenger zijn geworden sedert december, er waren veel problemen met de app met werken enz, denk dat dit nog wat stuiptrekkingen zijn van die problemen.
iP in dat land geblokkeerd ofzo, de topicstarter moet anders eens proberen via VPN ofzo, elke optie kan maar geprobeerd worden.
IK zit in Spanje, heb enkel problemen met de Tenet TV app, met Netflix, Streams, VTMGO, Prime heb ik geen problemen.
Kan de app openen, naar TVgids gaan en dan loopt het mis, niet enkel op mijn TV maar ook op mijn laptop en mijn smartphone.
Als je op de TVgids bent wil je dan live TV kijken of wil je terug kijken.
Welk programma wil je kijken en welke foutmelding krijg je.
Surf ook eens naar What Is My IP Address - See Your Public Address - IPv4 & IPv6 dan krijg je infi over provider, stad, regio en land.
Kan geen Live TV en opnames bekijken.
@Ludo26 we hebben je afbeelding afgekeurd, omdat jouw IPv4 adres bovenaan je foto volledig zichtbaar was. Gelieve dit eerst volledig of gedeeltelijk te maskeren en je afbeelding dan opnieuw toe te voegen, dan keuren we ze goed.
Kan geen live tv en opnames bekijken .
Ik gebruik vast internet hier in Spanje op fiberspeed