24767
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
Telenet TV app werkt niet in het buitenland, zowel op mijn smartphone, tablet en tv niet.😤
Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Telenet TV app
Ik heb zelf voor een stage 3 maanden in het buitenland gewoond (ook in Spanje, overigens) en toen is de Telenet TV app gewoon blijven werken tijdens mijn periode daar. Best even aan de klantenservice kijken wat precies het probleem is, en zeker de specifieke foutcode meegeven die je te zien krijgt.
Vorige week terug in portugal aangekomen, na 2 maand Belgie. Op TV (TV Samsung, met Chromecast) niet meer mogelijk om met de Telenet TVapp een programma te bekijken. Je ziet wel de tv gids, en bij het aanklikken blijft het ‘draaien’: “kijk uw internetverbinding na”. Nochtans gaat vrt Max, vtm go, playGo, netflix, youtube.. prima.
Op mijn mobiele telefoon net hetzelfde probleem. Nochtans een goede Wifi 5G (+-450 downloadsnelheid)
TV : alles geprobeerd, en ja, ook telenetTV app verwijderd, om daarna terug te installeren … Tja, geen telenetTV app meer mogelijk op Chromacast?
gisteren was ik in Spanje en probeerde daar de app via gsm: geen enkel probleem in Spanje, terug in Portugal liep het weer fout.
k zit dus met dubbel probleem - is er een oplossing aub?
met dank, Kristien
Is het probleem vanzelf opgelost of zie je dit forum enkel als klaagmuur
Beste Jean, dank voor je snelle antwoord.
Ik heb dit op enkele mobiele toestellen (gsm en Ipad) geprobeerd, en dit gaat inderdaad, zelfs via portugese mobiele netwerk, weliswaar (lijkt het) met mindere kwaliteit.
is dit dan dé manier om te kijken in buitenland? We zijn van generatie die liever naar ons groot tv-scherm kijkt.. of is dit een voorlopige oplossing?
alvast bedankt in elk geval!
Kan je toevallig ook situatie van telenet TV app op chromecast verduidelijken? Is hier ook een alternatieve oplossing mogelijk?