Beantwoorden
HEYLO
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Netjes! Primeur! Pageturner!

Foutcode CS2004, alles werkt behalve live tv?

Afgelopen week twee tv-boxen in huis gehaald. 1ste moest ik installeren ( heb dit in de living gedaan ) en voor de 2de ( slaapkamer )moest ik enkele dagen wachten. 1ste installatie ( living ) werkt(e) perfect. Na enkele dagen 2de box geïnstalleerd. Helaas. Foutcode cs1010. Na contact met Telenet was dit opgelost. Wederom helaas. Mijn installatie in de living deed het plots niet meer. Foutcode cs2004. Alles werkte behalve live kijken ging niet. Alle verbindingen nagekeken en zaten allemaal ok. Er zou een defect zijn aan de coax kabel volgens de helpdesk van Telenet. Alle kabels van de 2de installatie gehaald en aan de 1ste verbonden, helaas. Na een vijftal telefoons en meerdere keren de boxen een nieuwe reset gedaan, door hun en door mij, helaas. Mocht de gedeeltelijk werkende box gaan omruilen. Helaas. Probleem blijft bestaan. Foutcode cs2004. Alleen live kijken gaat niet. Uitgesteld kijken, Netflix  etc... gaat allemaal wel. Instellingen van de TV nagekeken en die blijken allemaal in orde. Waarom kan men niet LIVE kijken en ALLE andere aangeboden diensten wel, terwijl het toch van dezelfde bron ( leverancier ) komt?

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Foutcode CS2004, alles werkt behalve live tv?

@HEYLO 

Life tv komt bij de tv-box via de coax. Alle andere dingen komen via UTP kabel.

Toch je aansluiting van de slechwerkende tv-box aan de NIU nakijken.

Groeten

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2253
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Foutcode CS2004, alles werkt behalve live tv?

Als ge een recente TV hebt dan kan je de coax eens op de TV aansluiten en afstemmen zoals voor TV met een kaartje. Dan moet je op preselectie 2 Eén ontvangen. Je kan ook canvas, ketnet cnn, tve,...ontvangen. maw een 10 tal niet gecodeerde zenders.

Als dit niet lukt is er een probleem met de coax.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
HEYLO
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Netjes! Primeur! Pageturner!

Foutcode CS2004, alles werkt behalve live tv?

Na uw uitleg heb ik mijn gebruikte coax kabel gaan testen op een andere plaats en die bleek goed. Ben dan de muuraansluiting gaan nakijken en die bleek ook goed. Dus verder gaan kijken. Van waar komt die coax? Van aan de modem. Daar gaan kijken en daar bleek inderdaad een ( DE ) kabel te zijn losgekomen. Moet dus heel recent gebeurd zijn daar bij de 1ste installatie alles perfect werkte. Terug aangesloten en HOERA. Alles tip top in orde. Dank u voor de voorzet.

Tags (1)
HEYLO
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Netjes! Primeur! Pageturner!

Foutcode CS2004, alles werkt behalve live tv?

Bedankt om mee te denken. Inmiddels opgelost.

0 Likes