25.174
netweters
|
155.051
antwoorden
|
20.988
vragen
|
Hallo allemaal,
Ik zit al sinds donderdag zonder werkende Telenet TV Box. Na contact via de chat (met telkens 4 tot 6 uur wachttijd per antwoord) ben ik op vrijdagavond zelf naar een Telenet-winkel gereden om het toestel om te ruilen. Helaas geeft het nieuwe toestel een andere foutcode CS3400, en geraakt het niet tot het eindscherm om naar TV te kijken.
Ik krijg een mini schermpje, kan niet selecteren om af te spelen. Geen geluid.
Ik heb alles geprobeerd:
De melding “We lossen dit zo snel mogelijk op” blijft staan, maar na 24 uur is er nog geen verbetering. Ook via de chat krijg ik geen verdere hulp of afstandsondersteuning, en een technieker sturen lukt blijkbaar niet op korte termijn.
Heeft iemand hier ervaring met deze foutcode en een oplossing die écht werkt? Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt, [Singway]
Dat is de code voor internet problemen tussen de tv box en de modem, herstart de tv box eens en de modem,
hoe is de tv box verbonden met internet, beste verbinding is een rechtstreekse utp kabel van modem tot tv box met niks tussen van andere apparaten en geen wifi.
mogelijks zal dit probleem ook pas dinsdag nagekeken worden omdat het een verlengd weekend is.
dit zal aan je account liggen dat ze het niet actief krijgen.
Bedankt voor de reactie.
Jammer dat we zo een uitleg niet krijgen van het Call Center van Telenet zelf.
Ik ben uiteindelijk met een kleinere TV en mijn modem in mijn piepkleine berging gekropen (waar de modem staat) om alles rechtstreeks te connecteren.
De nodige kabels waren echt just gepast om dat te verwezenlijken; maar 't is gelukt om hem volledig en correct op te starten.
Nu terug aangesloten op de Big Screen TV en 't werkt.
Hartelijk dank dus en nog een fijn lang weekend gewenst!!!!
Je kan dit perfect na zien in de box de verbinding zal niet perfect zijn
Klik huisje op afstandsbediening
Dan rechts tandwiel boven rechts
systeem
diagnose