Beantwoorden
Singway
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Foutcode CS3400 blijft aanhouden, ook na vervanging TV

Hallo allemaal,

Ik zit al sinds donderdag zonder werkende Telenet TV Box. Na contact via de chat (met telkens 4 tot 6 uur wachttijd per antwoord) ben ik op vrijdagavond zelf naar een Telenet-winkel gereden om het toestel om te ruilen. Helaas geeft het nieuwe toestel een andere foutcode CS3400, en geraakt het niet tot het eindscherm om naar TV te kijken.
Ik krijg een mini schermpje, kan niet selecteren om af te spelen. Geen geluid.

Ik heb alles geprobeerd:

  • Meerdere keren herstarten van modem en TV Box
  • Controle van alle kabels (allemaal nieuwe trouwens)
  • Diagnose via instellingenmenu

De melding “We lossen dit zo snel mogelijk op” blijft staan, maar na 24 uur is er nog geen verbetering. Ook via de chat krijg ik geen verdere hulp of afstandsondersteuning, en een technieker sturen lukt blijkbaar niet op korte termijn.

Heeft iemand hier ervaring met deze foutcode en een oplossing die écht werkt? Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt, [Singway]

1 reactie
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 6427
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

Foutcode CS3400 blijft aanhouden, ook na vervanging TV

@Singway 

Dat is de code voor internet problemen tussen de tv box en de modem, herstart de tv box eens en de modem, 

hoe is de tv box verbonden met internet, beste verbinding is een rechtstreekse utp kabel van modem tot tv box met niks tussen van andere apparaten en geen wifi.

 

mogelijks zal dit probleem ook pas dinsdag nagekeken worden omdat het een verlengd weekend is.

dit zal aan je account liggen dat ze het niet actief krijgen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.


Fiber: 8500/2400