Beantwoorden
BOYves
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutcode bij gebruik TV-app in Spanje

Ik bekijk in Spanje via een  Apple TV en de Telenet APP tot vorige week zonder probleem het aanbod van Telenet. Deze is gekoppeld aan mijn TV Box die in woning in België staat.

Sinds vorige week kan ik de app openen en een zender kiezen, maar vervolgens krijg ik de foutcode -1102.

Wil ik op mijn GSM deze app gebruiken krijg ik dezelfde foutcode. Maar als ik overschakel naar 4G werkt de app.

Vrienden zijn op bezoek geweest en tevens ook via mijn wifi aangemeld op hun Telenet app en dit werkt wel.

De app reeds verwijdert en opnieuw geïnstalleerd zonder succes. Ik heb gisteren contact gehad met Telenet klantendienst maar dit ligt niet aan hen.....

Hoe verklaar je dat alles goed gewerkt heeft en zonder enige reden werkt de app niet meer.

Als test heb ik ook op mijn gsm iemands account aangemeld en dan krijg ik ook de melding -1102. Dwz dat het niet werkt op mijn gsm en mijn partner en ook niet via de apple TV.

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Telenet TV app Spanje.

0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Foutcode bij gebruik TV-app in Spanje

@BOYves 

Het ip adres is in Spanje opeens op een lijst gezet van niet Europees, best je provider daar eens raadplegen, is al paar keer gemeld door klanten langs die kanten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BOYves
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutcode bij gebruik TV-app in Spanje

Beste 

Dat dacht ik ook, maar hoe verklaar je dan dat vrienden die ook op mijn netwerk inloggen wel de app kunnen gebruiken?

Dit zou dan toch via de router hetzelfde IP adres moeten zijn?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutcode bij gebruik TV-app in Spanje


@BOYves  schreef:

Beste 

Dat dacht ik ook, maar hoe verklaar je dan dat vrienden die ook op mijn netwerk inloggen wel de app kunnen gebruiken?

Dit zou dan toch via de router hetzelfde IP adres moeten zijn?


Behalve als ze een VPN gebruiken.

0 Likes