Beantwoorden
Amazone
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes. A born reader!

Foute antwoorden helpdesk rond TV Box en internet

Dat is mij de laatste jaren al een paar keer opgevallen.

 

Mijn internet haalt helemaal door mijn abonnement beloofde snelheden niet. Een medewerker zegt dat ik oudere modem heb en hem mag inwisselen.

Andere medewerker zegt dat dat niet zal helpen.

 

Ik ben recent toch overgegaan op TV-box.

Wat mij onmiddellijk opviel was dat je de opnametijd voor en na niet kan instellen. Mijn digicorder was ingesteld opnemen tot 10 minuten na. Vooral op VRT was dat vaak nodig.

Ik bel direct naar de helpdesk. Daar zegt men mij: neem het programma erna ook op.

Als ik dan mijn opnames op de TV-Box bekijk is er na het einde van het programma nog heel wat opgenomen. Geen idee hoelang na.

 

Wij willen nu met 2 TV-Boxen werken en 2 profielen invoeren. Een van de profielen zijn de kinderen. De filmen, die opgenomen zijn door ons zijn ook bij de kinderen te zien en omgekeerd.

Ik bel hierover met helpdesk en die zegt dat het niet zo is!!!????

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Helpdesk geeft tegenwoordig vaak foute antwoorden

0 Likes
4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Foute antwoorden helpdesk rond TV Box en internet

@Amazone voor uw opname tijd wordt er vanaf nu gerekend met de epg tijd en een 20 a 30 min extra erbij na de uitzending, 

voor 95% lukt dit meestal dat je programma er helemaal opstaat, in de andere gevallen kan dit fout lopen als er een nieuwsuitzending is geweest met heel erg belangrijk nieuws dat de uitzending uitloopt volgens de epg info, dit kan spijtig genoeg niet op tijd aangepast worden door de zenders naar de providers toe.

wat je nog kan doen is als je iets hebt opgenomen en binnen de week kijkt dat je het volgende programma gewoon bekijkt via terug kijkt tv (als dit mogelijk is) en zo opname capaciteit niet verliest voor die enkele programma’s.

 

op beide boxen aparte opnames doen in de cloud kan niet, men krijgt per digitaal tv aanbod adres 1 cloud met 200 uur opname dat wordt gebruikt door alle tv boxen op dat adres, en alles wordt dus op alle tv boxen opgenomen, 

met profielen werken daarvoor lukt nog niet, dat is enkel voor persoonlijke tv lijstjes te maken.

of dit in de toekomstige updates komt is nog een grote vraag, maar dit zou wel een oplossing zijn, alsook een grotere opslag ruimte vanaf 2 tv boxen op een adres.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Amazone
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes. A born reader!

Foute antwoorden helpdesk rond TV Box en internet

Bedankt voor je antwoord.

Het is vervelend dat de helpdesk vaak verkeerde antwoorden geeft.

 

Enig idee tot wie ik mij kan wenden - behalve bij de helpdesk - om aan te dringen op scheiding opslag per profiel??

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Foute antwoorden helpdesk rond TV Box en internet

@Amazone 

Telenet weet hier al van dat er vraag naar is, is op dit forum al over gesproken en sommige geven dit ook nog eens door aan telenet.

Alleen tijd zal het uitwijzen wanneer deze optie zal worden toegevoegd.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Amazone
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes. A born reader!

Foute antwoorden helpdesk rond TV Box en internet

Ik ga het zeker ook nog eens vragen aan hen!!!!

0 Likes