24751
netweters
|
152343
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo!
Tijdens mijn verhuis zijn ze mijn nieuwe modem komen installeren. De TV-box kon nog niet geïnstalleerd worden door de technicus omdat de TV pas de dag erna geleverd werd. Ik heb de TV-box juist aangesloten, maar krijg nu telkens ik de TV aanzet de foutmelding CS1010. Ik heb hiervoor zaterdag naar de helpdesk gebeld, maar toen zeiden ze gewoon dat ik geduld moest hebben. Ik heb gisteren teruggebeld, waarna er een dossier opgesteld zou worden en het zeker vandaag in orde zou komen. Voorlopig echter nog steeds dezelfde foutmelding. Ik weet dat de dag nog niet voorbij is, maar aangezien ik die foutmelding vaak zag terug komen, wou ik toch eens horen hoe dat nu precies zit en wanneer ik eindelijk van mijn TV gebruik zal kunnen maken.
Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: CS1010
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probeer eens met uw heel Telenet systeem te herstarten. Van modem naar tv-box. Telkens wachten tot vorig apparaat volledig is opgestart.
Als bij Telenet alles in orde gebracht is zou het op deze wijze kunnen lukken.
Indien het nog niet in orde is kan je nog eens bellen naar Telenet. Vermoedelijk moet in dit geval uw tv-box nog geactiveerd worden.
Beiden heropgestart, maar zonder succes 😕 Morgen nog maar eens bellen dan 🤷🏻♀️
@Tielkevnr schreef:Beiden heropgestart, maar zonder succes 😕 Morgen nog maar eens bellen dan 🤷🏻♀️
hoi
had vandaag ook een gelijkaardige case, tv box werd zaterdag geïnstalleerd (via self starter) foutmelding: CS1010 oeps er ging iets mis
dit na opstart, dus je kon niet verder naar de menu
= zelfde probleem?
Je kan dat best wel eens doen. Het is wel zo dat, als er een dossier van gemaakt is, dat het uitgevoerd wordt. Maar je mag wel wat druk zetten.
In het verleden is uw probleem wel meer voorgekomen. Men moet er ook de tijd voor hebben om het in orde te brengen.
Hoi @Tielkevnr,
Deze foutmelding geeft aan dat er iets mis is met de interactiviteit van je TV-box. Goed dat er al een dossier werd opgemaakt hiervoor. Deze dingen worden met prioriteit behandeld. 🙂 Ik duim in elk geval met je mee, dat het snel is opgelost! 👌
Vandaag nog maar eens gebeld. Zeggen ze dat er op zondag een spoeddossier werd opgemaakt en dat de desbetreffende dienst dan 48u heeft om het in orde te brengen (weekenddagen niet meegerekend) dus ten laatste vanavond 20u. Dus in het weekend ook niet de juiste informatie gekregen. Ik wacht af maar heb er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in dat het vanavond wel in orde is.
De verrassing zal aangenaam zijn.
Als hetgeen er te zien zal zijn dat nu ook nog is...
Als het goed is, mag het ook gezegd worden! Plots viel mijn internet weg en dacht ik "het zal toch nie waar zijn", maar jawel, plots kon ik tv kijken! 🙂 Het is dus gefixt binnen hun (uiteindelijk) beloofde 48u!
dus als je internet weg viel = heractivatie (modem doet reboot, daarna alles ok)
Ik, en jij waarschijnlijk ook, lees in de posts van @Tielkevnr dat de reboot er door toedoen van Telenet gekomen is om de nog ontbrekende activatie te starten.
jep
gaf het nog even mee aan TS wat de oorzaak juist was (order blijft hangen)
sommige mensen weten graag de oorzaak 🙂