Foutmelding CS1010 bij installatie Telenet TV-Box
Hallo!
Tijdens mijn verhuis zijn ze mijn nieuwe modem komen installeren. De TV-box kon nog niet geïnstalleerd worden door de technicus omdat de TV pas de dag erna geleverd werd. Ik heb de TV-box juist aangesloten, maar krijg nu telkens ik de TV aanzet de foutmelding CS1010. Ik heb hiervoor zaterdag naar de helpdesk gebeld, maar toen zeiden ze gewoon dat ik geduld moest hebben. Ik heb gisteren teruggebeld, waarna er een dossier opgesteld zou worden en het zeker vandaag in orde zou komen. Voorlopig echter nog steeds dezelfde foutmelding. Ik weet dat de dag nog niet voorbij is, maar aangezien ik die foutmelding vaak zag terug komen, wou ik toch eens horen hoe dat nu precies zit en wanneer ik eindelijk van mijn TV gebruik zal kunnen maken.
Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: CS1010
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
aansluiting
-
foutmelding
-
installatie
-
TV-box