Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Foutmelding op telenettv.be na omschakeling naar TV-box

woensdag jl. digibox en digicorder omgeruild voor tv box. Krijg sindsdien steeds onderstaande foutmelding als ik me wil aanmelden op de app of op telenettv.be Schermafbeelding 2021-11-13 om 10.04.50.jpeg

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: TV box telenettv.be

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding op telenettv.be na omschakeling naar TV-box

@Ex-Netweter 

Hiervoor dien je contact te zoeken met de klantendienst en het beste is via Messenger. Heb deze melding ook ooit eens gehad en dan heb ik hun bericht gedaan en het was opgelost. 

 

Probleem is iets achterliggend op je profiel en dat zullen ze vrij moeten geven. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Foutmelding op telenettv.be na omschakeling naar TV-box

Patrick bedankt voor je snelle reactie.Ik begrijp niet dat Telenet dit probleem nog niet verholpen heeft gezien het al zolang aansleept en al zoveel mensen er problemen mee gehad hebben. In de Telenet winkel kreeg ik enkel het advies : neem contact op met de technische dienst in Mechelen. Eén van de belangrijkste (nieuwe) functionaliteiten van TV box kan dus niet gebruikt worden, zonder extra tussenkomst van de technische dienst. Van klantenservice gesproken .... 

Tags (1)
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding op telenettv.be na omschakeling naar TV-box

@Ex-Netweter 

Ik ga niet te veel in detail treden maar onze login's zijn onlangs allemaal gewijzigd achterliggend. Hierdoor had ik dus het probleem wat je nu zelf ervaart maar ook hier op de Netweters kon ik niet inloggen. 

 

Het is natuurlijk ook niet dat bij iedere omzetting van de login iedereen dit zelfde probleem ervaart. Ik ben natuurlijk ook niet helemaal zeker of het hier mee te maken heeft maar het zou wel een oorzaak kunnen zijn. Daarom ook het advies dat ik je gegeven heb om dit achterliggend te laten nakijken want daar weten ze wel of het de oorzaak zou kunnen zijn. 

 

Kan ook zijn dat er gewoon een totaal ander probleem is bijvoorbeeld dat jou profiel niet juist gekoppeld is aan de tv box dat er daar ergens iets verkeerd gegaan is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Foutmelding op telenettv.be na omschakeling naar TV-box

Patrick ik heb jou advies opgevolgd en contact opgenomen met Telenet via messenger, waar ik o.a.volgende reactie kreeg :"Ik heb het alvast doorgegeven zodat we het verder kunnen analyseren." Dus op hoop van zegen .....

0 Likes

Foutmelding op telenettv.be na omschakeling naar TV-box

Hoelang bedraagt de huidige wachttijd voor het oplossen van een "technisch" probleem ? en krijg je bericht van Telenet als het "opgelost" is ?  

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding op telenettv.be na omschakeling naar TV-box

@Ex-Netweter 

Als je een case laat op maken proberen ze dit binnen de vijf werkdagen op te lossen en zullen ze je een bericht sturen als dit opgelost is of ze nemen contact me je op. 

 

Afhankelijk van het probleem de drukte en de oplossing kan het langer duren. Je kan en mag altijd contact terug zoeken om te vragen hoe ver ze staan met jou probleem. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.