24773
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
Met mijn abonnement zou ik met 3 andere toestellen tv kunnen kijken , maar bij 2 andere toestellen zoals ipad krijgt de derde al “maximum aan toestellen bereikt “ . Wordt het tv toestel mee geteld bij de toestellen dan kan dit wel kloppen . Met vroeger abonnement kon ik 5 toestellen registreren waarom kan dit niet met het abo One up ?
Titel gewijzigd door MarianneM (mod) | Vorige titel: Met andere toestellen tv kijken
@Anneke1956 Het aantal toestellen is volgens telefoon simkaarten aantal in je abbo, dus heb je 2 gsm simkaarten dan kan je op 2 toestellen kijken.
Bedankt voor het antwoord , maar op telenet staat 3 schermen bij 2 simkaarten , dus ik vermoed dat ze je tv toestel meerekenen .
Als je TV kijkt via de Telenet TV app op Apple/Google TV wel. De TV Box/Digicorder wordt niet meegerekend. Ook toestellen registreren hoeft niet meer om naar basiszenders te kijken, dat is vervangen door limiet op gelijktijdige streams. Er zijn overigens wel nog wat extra limieten, hieronder een algemeen overzicht:
Je kijkt tegelijk op maximaal...
Je kan met 2 gezinsleden tegelijk live tv-kijken naar bepaalde zenders of programma's (hetzelfde programma/zender)
Is een probleem dat al een tijdje bestaat vrees ik. Sinds ik een One Up (met 5 sim kaarten + datasim) heb genomen in augustus kan ik ook maar twee streams tegelijk bekijken met de Telenet TV app (maakt niet uit welke kanalen je tegelijk bekijkt of iets bekijkt uit de Streamz+ catalogus). Bij meer dan 2 streams krijg ik dezelfde melding. Ik kan wel op meer dan 2 toestellen tegelijk inloggen (=registreren?). Klopt dus niet wat er op de site staat. Ik heb hier trouwens nog mensen over zien klagen op dit forum.