Beantwoorden
Anneke1956
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foutmelding over aantal toestellen op de Telenet TV-app

Met mijn abonnement zou ik met 3 andere toestellen tv kunnen kijken , maar bij 2 andere toestellen zoals ipad krijgt de derde al “maximum aan toestellen bereikt “ . Wordt het tv toestel mee geteld bij de toestellen dan kan dit wel kloppen . Met vroeger abonnement kon ik 5 toestellen registreren waarom kan dit niet met het abo One up ? 

 

Titel gewijzigd door MarianneM (mod) | Vorige titel: Met andere toestellen tv kijken

0 Likes
4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Foutmelding over aantal toestellen op de Telenet TV-app

@Anneke1956 Het aantal toestellen is volgens telefoon simkaarten aantal in je abbo, dus heb je 2 gsm simkaarten dan kan je op 2 toestellen kijken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Anneke1956
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foutmelding over aantal toestellen op de Telenet TV-app

Bedankt voor het antwoord , maar op telenet staat 3 schermen bij 2 simkaarten , dus ik vermoed dat ze je tv toestel meerekenen . 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Foutmelding over aantal toestellen op de Telenet TV-app

Als je TV kijkt via de Telenet TV app op Apple/Google TV wel. De TV Box/Digicorder wordt niet meegerekend. Ook toestellen registreren hoeft niet meer om naar basiszenders te kijken, dat is vervangen door limiet op gelijktijdige streams. Er zijn overigens wel nog wat extra limieten, hieronder een algemeen overzicht: 

Je kijkt tegelijk op maximaal...  

  • 2 schermen als je ONE(up) met 1 mobiel nummer hebt
  • 3 schermen als je ONE(up) met 2 mobiele nummers hebt
  • 4 schermen als je ONE(up) met 3 mobiele nummers hebt
  • 5 schermen als je ONE(up) met 4 of 5 mobiele nummers hebt
Extra beperkingen

Je kan met 2 gezinsleden tegelijk live tv-kijken naar bepaalde zenders of programma's (hetzelfde programma/zender) 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
FrankDSM
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Foutmelding over aantal toestellen op de Telenet TV-app

Is een probleem dat al een tijdje bestaat vrees ik. Sinds ik een One Up (met 5 sim kaarten + datasim) heb genomen in augustus kan ik ook maar twee streams tegelijk bekijken met de Telenet TV app (maakt niet uit welke kanalen je tegelijk bekijkt of iets bekijkt uit de Streamz+ catalogus). Bij meer dan 2 streams krijg ik dezelfde melding. Ik kan wel op meer dan 2 toestellen tegelijk inloggen (=registreren?). Klopt dus niet wat er op de site staat. Ik heb hier trouwens nog mensen over zien klagen op dit forum.

0 Likes