Beantwoorden
muffiedog
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fifth party! Pionier Primeur!

Foutmelding "profiel tijdelijk geblokkeerd" in TV-app

Ik heb vorige week mijn digicorder omgeruild voor een tv box. Nu kan geen gebruik meer maken van yelo.

Ik moet nu telenet tv app en browser gebruiken maar bij het inloggen krijg ik steeds de melding : 'AANMELDEN MISLUKT - JOUW PROFIEL IS TIJDELIJK GEBLOKKEERD'

Heb tot op heden al 3x gebeld naar telenet en ben met hen in contact via whatsapp,  met steeds dezelfde melding : wij zijn ermee bezig en weten het niet.

'webmail' en 'mijn telenet' werken wel met mijn profiel.

Heeft er iemand een oplossing pleaseWhatsApp Image 2021-07-29 at 15.34.48.jpegWhatsApp Image 2021-07-29 at 15.35.43.jpeg

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: aanmelden telenet tv app en browser lukt niet

0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding "profiel tijdelijk geblokkeerd" in TV-app

@muffiedog  

Hoezo zijn ze er mee bezig en zijn ze op de hoogte bij de klantendienst? 

 

 Heb deze melding ook al eens gehad in het begin en heb dan bericht gedaan via Messenger. Daar kreeg ik als antwoordt : 

 

 

 

Schermafbeelding 2021-07-31 om 17.44.08.png

Schermafbeelding 2021-07-31 om 17.42.17.png

Heb dan gewoon mijn 'oude' , nog steeds in gebruik genomen , email adres gebruikt en dan werkte het wel. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
muffiedog
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fifth party! Pionier Primeur!

Foutmelding "profiel tijdelijk geblokkeerd" in TV-app

hey dit zijn hun antwoorden :

Goed dat je ons dit meld, Peter. We kregen net namelijk de vraag van de achterliggende dienst om te checken met jou of dat het in orde was. Blijkbaar niet dus. Er is een IT ticket opgesteld en het wordt nog verder onderzocht. Ik heb dit toegevoegd aan het dossier. Onze excuses van het ongemak. 😔 Egon

Dat is voor ons ook even koffiedik kijken helaas, Peter, maar om het op te lossen moeten we ook de juiste oorzaak van het probleem kennen natuurlijk. Dat zijn we aan het trachten te achterhalen. Van zodra we de oplossing hebben, brengen we je op de hoogte via dit nummer. Marnic

Goedemiddag Peter, helaas is er nog niet meer informatie. de desbetreffende dienst is hier nog mee bezig. Zij gaan je ook op de hoogte brengen als er meer info is. Ilse

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding "profiel tijdelijk geblokkeerd" in TV-app

@muffiedog  

Je kan het eens proberen zoals ik al voorstelde om te doen. Bij werkte dit direct en kon ik ook dus weer direct gebruik maken van de telenet tv app als de web versie. Email adres en dergelijke werkte bij mij toen ook gewoon. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
muffiedog
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fifth party! Pionier Primeur!

Foutmelding "profiel tijdelijk geblokkeerd" in TV-app

@patrick37nope, 2de profiel aangemaakt en alles,

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding "profiel tijdelijk geblokkeerd" in TV-app

@muffiedog  

Dan moet je wachten op de achterliggende dienst die hiermee bezig is. Misschien een beetje teleurstellend zo natuurlijk maar je hebt geen andere keus. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Morpheus122
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Topicwurm! Say what?! Complimentendag Tien op tien!

Foutmelding "profiel tijdelijk geblokkeerd" in TV-app

Je bent toch zeker dat je de Telenet TV app gebruikt en niet Yelo want na de wisseling naar TV box werkt Yelo niet meer!

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding "profiel tijdelijk geblokkeerd" in TV-app

@Morpheus122  

Het is perfect mogelijk dat @muffiedog  die melding krijgt aangezien ik die ook al heb gehad. Zelf gebruik ik al de tv box sinds deze is uitgebracht. Toch kreeg ik op een bepaald moment ook die melding en heb dan contact gezocht met de klantendienst en is dit opgelost geraakt door het advies wat ze mij gegeven hebben. Dat het nu niet werkt op die manier dat kan ik ook niet plaatsen misschien is er toch meer aan de hand als bij mij toen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes