24757
netweters
|
152419
antwoorden
|
20701
vragen
|
Hallo iedereen.
We krijgen de laatste tijd veel foutmeldingen omdat er geen verbinden met het internet kan gemaakt worden. Zo zijn de opnames of terugkijk tv niet beschikbaar.
Namiddag hebben we er weer een met foutcode CS9993. Iemand een idee wat dit inhoudt en hoe dit (eindelijk) kan opgelost worden?
Bedankt Ruben
Bij ons idem. 9993 en 9996 sinds update.
Volgens helpdesk ligt het aan verlies van netwerk door gebruik van powerlines ipv vaste utp kabel.
Lijkt mij heel sterk want voor de update was dit probleem er niet.
Hallo Nick
Bedankt voor je reactie! Gek dat ze dat tegen jou zeggen! Telenet zei tegen mij dat het aan de versterker zou liggen die voor de modem geplaatst is. Deze zou storingen geven op het netwerk en daarom heeft Telenet eenzijdig beslist ons internet af te sluiten voor nu al een week!! Ik vind dit anno 2019 absoluut niet kunnen, zeker omdat wij de gevolgen dragen voor iets wat buiten onze wil is afgesproken en omdat Telenet ons niet verwittigd heeft!! Op dit moment ben ik een zéér ontevreden Netweter!!!
@Ex-Netweter
Het probleem met "Telenet zei" is dat het naar ik vermoed 1 persoon was op de klantendienst.
Vanuit de klantendienst worden af en toe wel eens kwakkels de wereld ingestuurd. Was dit ook niet zoiets. Probeer daar eens bevestiging van te krijgen en indien dat toch het geval is, welke oplossing er voorzien is.
Groeten
Hallo Louishufk
Het was gisteren echt een klucht aan telefoon... Ik heb 3 keer een half uur tot 45 min gebeld , verschillende mensen aan telefoon gehad, een afspraak ingeboekt op een moment dat we niet afgesproken hadden. Nogmaals gebeld om de afspraak te wijzigen, maar dat ging niet (omdat ik blijkbaar een externe technieker nodig zou hebben) want men kon niet meer in de agenda... Dit was een beschamend optreden van Telenet. Als ze gewoon al laten weten hadden dat er door een technisch probleem geen internet zal zijn de komende dagen, kon ik me er nog in vinden. Maar zelfs dat niet. Ze passen iets aan en je kan het maar slikken. Spijtig...
@Ex-Netweter
Niet iedereen kan alles weten, maar als je met problemen zit wil je die wel opgelost zien. Hopelijk komt het met die afspraak toch nog goed en raakt het op een deftige manier opgelost.
De beste groeten
Bij ons veel problemen met de nieuwe tv box. Continu foutmeldingen. Opnames die vastlopen en niet meer toegangelijk zijn. Aan en af zetten werkt tijdelijk. Netflix loopt vast. Gewoon tv kijken loopt ook vast....
Hier voorlopig geen problemen met de TV-box, maar hout vasthouden, de situatie kan altijd opeens veranderen