Beantwoorden
Ruben001
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutmeldingen geen verbinding met internet

Hallo iedereen.

We krijgen de laatste tijd veel foutmeldingen omdat er geen verbinden met het internet kan gemaakt worden. Zo zijn de opnames of terugkijk tv niet beschikbaar.

Namiddag hebben we er weer een met foutcode CS9993. Iemand een idee wat dit inhoudt en hoe dit (eindelijk) kan opgelost worden?

Bedankt Ruben

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
NickB
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
De 3 wijzen! Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Foutmeldingen geen verbinding met internet

Bij ons idem. 9993 en 9996 sinds update. 

Volgens helpdesk ligt het aan verlies van netwerk door gebruik van powerlines ipv vaste utp kabel.

Lijkt mij heel sterk want voor de update was dit probleem er niet.

Tags (1)
Ruben001
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutmeldingen geen verbinding met internet

Hallo Nick

 

Bedankt voor je reactie! Gek dat ze dat tegen jou zeggen! Telenet zei tegen mij dat het aan de versterker zou liggen die voor de modem geplaatst is. Deze zou storingen geven op het netwerk en daarom heeft Telenet eenzijdig beslist ons internet af te sluiten voor nu al een week!! Ik vind dit anno 2019 absoluut niet kunnen, zeker omdat wij de gevolgen dragen voor iets wat buiten onze wil is afgesproken en omdat Telenet ons niet verwittigd heeft!! Op dit moment ben ik een zéér ontevreden Netweter!!!

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Foutmeldingen geen verbinding met internet

@Ruben001 

Het probleem met "Telenet zei" is dat het naar ik vermoed 1 persoon was op de klantendienst.

Vanuit de klantendienst worden af en toe wel eens kwakkels de wereld ingestuurd. Was dit ook niet zoiets. Probeer daar eens bevestiging van te krijgen en indien dat toch het geval is, welke oplossing er voorzien is.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ruben001
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutmeldingen geen verbinding met internet

Hallo Louishufk

 

Het was gisteren echt een klucht aan telefoon... Ik heb 3 keer een half uur tot 45 min gebeld , verschillende mensen aan telefoon gehad, een afspraak ingeboekt op een moment dat we niet afgesproken hadden. Nogmaals gebeld om de afspraak te wijzigen, maar dat ging niet (omdat ik blijkbaar een externe technieker nodig zou hebben) want men kon niet meer in de agenda... Dit was een beschamend optreden van Telenet. Als ze gewoon al laten weten hadden dat er door een technisch probleem geen internet zal zijn de komende dagen, kon ik me er nog in vinden. Maar zelfs dat niet. Ze passen iets aan en je kan het maar slikken. Spijtig...

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Foutmeldingen geen verbinding met internet

@Ruben001

Niet iedereen kan alles weten, maar als je met problemen zit wil je die wel opgelost zien. Hopelijk komt het met die afspraak toch nog goed en raakt het op een deftige manier opgelost.

De beste groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Foebe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Foutmeldingen geen verbinding met internet

Bij ons veel problemen met de nieuwe tv box. Continu foutmeldingen. Opnames die vastlopen en niet meer toegangelijk zijn. Aan en af zetten werkt tijdelijk. Netflix loopt vast. Gewoon tv kijken loopt ook vast.... 

0 Likes
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

Foutmeldingen geen verbinding met internet

Hier voorlopig geen problemen met de TV-box, maar hout vasthouden, de situatie kan altijd opeens veranderen