24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
2 Horrorfilms opgenomen op de kanalen van Play More.
Het betreft hier "IT" en "Happy death day".
Bij beide films moet je code 9876 ingeven om ze te kunnen afspelen.
Wanneer ik deze wil afspelen op de Telenet TV Box dan wordt deze afgespeeld met zwart beeld en zonder geluid. Verder is het alsof de film speelt. Ik kan de film pauseren, verder spoelen (ook zonder beeld).
Beide films kan ik wel bekijken via de TV-theek.
Het rare is dat ik deze opnames wel op mijn tablet kan bekijken via de Telenet TV app.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb ouderlijk toezicht nu "uit"gezet maar heb de opnames reeds gewist.
Ga morgen terug "IT" opnemen.
Hoogst waarschijnlijk gaat dit wel de oplossing zijn.
Alvast bedankt.
Heb hetzelfde probleem.
Ouderlijk toezicht uitzetten en of wijzigen is geen oplossing.
Probleem stelt zich sinds laatste update.
@Ex-Netweter@Ex-Netweter
Een paar korte vraagjes om een idee te vormen.
Ouderlijk toezicht staat uit. Klopt dat?
Zenderblokkering: Zijn er geen zenders geblokkeerd?
Wordt er bij het bekijken van de opname naar een pincode gevraagd?
Heb je eens geprobeerd om de opgenomen uitzending te bekijken met terugkijktv? Lukt dat?
Groeten
Het feit dat er een code gevraagd wordt betekent dat er toch een beveiliging aanstaat. Je bent toch zeker dat er geen zenderbeveiliging ingesteld is voor die zender?
Best eens bellen naar 015334488
Groeten
@Ex-Netweter
Wat je best doet voor je belt.
Schakel ouderlijk toezicht uit. (ook niet +18)
Neem terug een film op met dezelfde specs.
Test deze opname
Waarom een nieuwe opname. Omdat de opgenomen film waarschijnlijk geregistreerd is met beperking wegens ouderlijk toezicht.
De nieuwe opname heeft deze beperking niet.
Laat iets weten aub.
Groeten
Beste
Heb gisteren ontdekt waarom bepaalde opnames achteraf niet kunnen bekeken worden.
Als je in de TV gids klikt op een film,om deze op te nemen, en er verschijnt automatisch een venster met de vraag of je de opname langer dan 3 maand wenst te bewaren dan zal deze achteraf niet kunnen bekeken worden als je het vinkje bij bewaren niet wegneemt alvorens op opnemen te drukken.
Je krijgt bij afspelen een zwart scherm en er wordt voortdurend een code gevraagd.
Ik vraag me alleen af waarom die melding alleen bij een beperkt aantal films verschijnt?
De opgenomen films die ik niet kon bekijken zijn nu na een nieuwe opname (zonder aanvinken) wel opvraagbaar.
Met vriendelijke groet
Martin