Beantwoorden
QuiLem
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Geen beeld, wel geluid op TV-box

Hey,

 

Ik heb een probleem met de nieuwe TV-box.

 

Wanneer ik de box aanzet, krijg ik wel klank maar geen beeld. Ik krijg wel het "welkom" en "even geduld" scherm, maar daarna valt het beeld weg, alleen de klank van de zender die opstaat is er nog. TV-box aan en uit zetten, TV aan en uit zetten of TV-box uittrekken en terug insteken deden verder niets.

 

Kan iemand mij verder helpen?

0 Likes
5 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen beeld, wel geluid op TV-box

@QuiLem de hdmi kabel al eens in een andere poort gestoken????? 

denk dat het een HDMI connectie probleem is tussen tv en tv-box?


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geen beeld, wel geluid op TV-box

@QuiLem 

U zegt: nieuwe tv-box. Heeft deze al goed gewerkt?

Bekijk alle bekabeling eens. Als alles goed in elkaar steekt kan je best eens alles herstarten.

Alles stroomloos maken en vanaf de modem herstarten. Een na een en telkens wachten tot het vorige volledig opgestart is.

Nog niet in orde? Zet de tv-box dan terug naar fabrieksinstellingen. ( Te vinden in instellingen).

Als het dan nog niet werkt neem dan contact op met klantendienst. Mogelijk is niet alles geactiveerd zoals het hoort.

Zet eventueel ook uw tv terug naar fabrieksinstellingen

Succes


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
QuiLem
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Geen beeld, wel geluid op TV-box

@Master-Magic Al geprobeerd, zoals je leest krijg ik eerst wel het "welkom" en "even geduld" scherm.

0 Likes
Cos_95
Freshman Meerweter
Berichten: 71
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Geen beeld, wel geluid op TV-box

Maak je gebruik van de meegeleverde hdmi 2.0 kabel? Zo niet zou ik dat zeker eens proberen. Gewone hdmi's zouden in principe ook gewoon moeten werken maar durven wel al eens problemen geven.

Waarschijnlijk kan je dan ook niet in de instellingen om box eens met lagere resolutie te proberen? Aangezien hij wel het even geduld scherm toont lijkt het mij een soort resolutieprobleem.

 

En anders zoals al aangehaald de box eens proberen terugzetten naar fabrieksinstellingen. Zo dat hij alles opnieuw kan installeren.

0 Likes
Cos_95
Freshman Meerweter
Berichten: 71
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Geen beeld, wel geluid op TV-box

Maak je gebruik van de meegeleverde hdmi 2.0 kabel? Zo niet zou ik het daar eens mee proberen. Raak je nog aan de instellingen om de box eens op een lagere resolutie te zetten? Aangezien hij het even geduld scherm wel weergeeft lijkt het me toch iets met de resolutie te maken hebben. 

0 Likes