42039
netweters
|
18500
gesprekken
|
19989
vragen
|
Sinds gisteren is het niet meer mogelijk om een opname x minuten verder te laten springen door het stemcommando x minuten verder. Voorheen ging de tv box effectief het gevraagde aantal minuten verder nu gaat die tegen de laagste snelheid doorspoelen. De box is reeds gereset, probleem blijft.
Is dit de zoveelste manier om te beletten van reclame door te spoelen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo allen,
We hebben dit intern nagevraagd en dit zou geen bug zijn. Bovendien hebben we dit nog eens getest en de tijdsprongen via spraakcommando in opnames werken prima. Mochten jullie dit nog steeds opmerken, kan er via de klantendienst een persoonlijke troubleshooting gedaan worden en eventueel een individueel dossier opgesteld worden om dit verder op te lossen.
@Lieselot91 , heeft u gelezen wat ik meegemaakt heb met de fameuze technische dienst van Telenet? Waarom beweert die man dan dat dit geschrapt is en waarop steunt hij zijn zeggen? Ik heb ondertussen ook wel gemerkt dat het inderdaad terug werkt na de laatste update. Allicht was er dus wel iets aan de hand maar is dit in alle stilte (zoals het inkorten van de bewaartermijn van opnames) ongedaan gemaakt.
Daar heb ik helaas geen antwoord op. Vermoedelijk werd dit verward met de aanpassingen die het afgelopen jaar zijn doorgevoerd op het vlak van de tv-ervaring. De tijdsprongen zijn echter nooit afgeschaft geweest.
De tijdsprongen door te zeggen "3 minuten verder of dergelijke" zijn effectief bij mensen die ik ken (10-tal) weg geweest.
Verleden weekend probeerde ik het nog eens en zoals u aangeeft ging het nu terug.
Dus er moet iets aan de hand geweest zijn in het algemeen en niet individueel 🤷
Gezien de hoeveelheid mensen waarbij het niet ging