Beantwoorden
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Geen opnames meer via Telenet TV-app op iPad en AppleTV

Sinds vanmorgen kan ik geen opnames meer bekijken op de ipad app alsook op den telenet tv ap

 

Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: Telenet TV app/ ipad app

0 Likes
9 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen opnames meer via Telenet TV-app op iPad en AppleTV

@Christof75  

Je zegt ik kan geen opnames meer bekijken via de Ipad maar ook niet via de Telenet tv app. 

Wil dit dan zeggen dat je op de Ipad ook probeert te kijken via Telenettv.be ? 

 

Heb hier eens geprobeerd om een opname te bekijken heb er toevallig ene in staan maar ik kan de opname gewoon opvragen en bekijken. Heb je dit probleem met alle opnames of enkel een bepaalde opname? 

 

Probeer je tv box eens zonder stroom te zetten voor een minuutje en dan erna weer op te starten. Ook eens de modem herstarten dat kan ook soms helpen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen opnames meer via Telenet TV-app op iPad en AppleTV


@patrick37  schreef:

@Christof75  

Je zegt ik kan geen opnames meer bekijken via de Ipad maar ook niet via de Telenet tv app. 

Wil dit dan zeggen dat je op de Ipad ook probeert te kijken via Telenettv.be ? 

 

Heb hier eens geprobeerd om een opname te bekijken heb er toevallig ene in staan maar ik kan de opname gewoon opvragen en bekijken. Heb je dit probleem met alle opnames of enkel een bepaalde opname? 

 

Probeer je tv box eens zonder stroom te zetten voor een minuutje en dan erna weer op te starten. Ook eens de modem herstarten dat kan ook soms helpen.


Het is hier al opgelost:

https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Alle-opnames-verdwenen/td-p/136149

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Geen opnames meer via Telenet TV-app op iPad en AppleTV

@patrick37 Het is inderdaad al opgelost, bedankt om te antwoorden. het was op de appletv en de app op de ipad. 

 

tv box even zonder stroom zetten gaat moeilijk in mijn geval omdat ik geen tv box heb.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen opnames meer via Telenet TV-app op iPad en AppleTV

@Christof75  

Je hebt geen tv box ? 

Dus je hebt die gewoon niet aangesloten staan of heb je een digicorder ? 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Geen opnames meer via Telenet TV-app op iPad en AppleTV

@patrick37 Mijn ouders hebben een tvbox

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen opnames meer via Telenet TV-app op iPad en AppleTV

@Christof75 

Ah ok en dan kijk je via hun account 🙂 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Geen opnames meer via Telenet TV-app op iPad en AppleTV

@patrick37 Jazeker, en werkt prima. en zo kan ik uitstekend gebruik maken van mijn appletv, zoals mijn deurbel die automatisch op mijn tvscherm komt,

 

Ik heb een tijdje Yugo(flow) gehad maar dat was te beperkend qua zenders. Al had die wel functionaliteiten die ik hoop dat ze brengen naar de telenettv app. al was die wel heel onstabiel.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen opnames meer via Telenet TV-app op iPad en AppleTV

@Christof75  

Persoonlijk vind ik ook dat Flow te weinig zenders heeft. Ok het heeft natuurlijk met de uitzendrechten te maken maar had gehoopt dat er meer zouden in zitten. 

 

Zelf heb ik ook de tv box en ben er super tevreden van en er komt geen digicorder meer in huis. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Geen opnames meer via Telenet TV-app op iPad en AppleTV

@patrick37 Moesten ze nu een flow extra maken met dezelfde zenders als met de tvbox maar dan zonder die tvbox voor 15euro zou ik daar wel voor te vinden zijn.

 

Het probleem is dat enkel telenet en proximus een apple tv app hebben. tv vlaanderen en orange hebben die niet en zou je de hele tijd moeten streamen van nen ipad ofzo en da zie ik niet zitten.

 

Ik kan me ook niet vinden in het zenderpakket van tv vlaanderen die toch echt gebaseerd is voor franstalige klanten.

0 Likes