Beantwoorden
Jorre94
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Geen terugkijk-TV bij casten naar Chromecast via TV-App

Hallo , ik zit namelijk al enkele dagen met een probleem en dit is na telefonisch contact met telenet tot heden nog niet opgelost helaas , het probleem is dus dat ik op de slaapkamer gebruik maak van een chromecast met google tv waar ik dan de telenet tv app op gebruik , dit was nooit een probleem maar plots werkt de terugkijk functie niet meer daarop iemand een idee of gelijkaardig probleem gehad en hoe dit op te lossen valt ? 

ps: heb al volledig alles gewist en verwijdert en chromecast opnieuw geinstalleerd maar niet opgelost 

 

als iemand een antwoord weet laat het me gerust weten mvg alvast bedankt 

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Terugkijk tv google chromecast met google tv

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen terugkijk-TV bij casten naar Chromecast via TV-App

@Jorre94 

Misschien gewoon eens iets heel simpel maar herstart je modem eens. Kan zijn dat je probleem daar wel mee oplost.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jorre94
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Geen terugkijk-TV bij casten naar Chromecast via TV-App

@patrick37  Ok zal dit vanavond na mijn werk eens uittesten en hou het hier up-to-date , alvast bedankt 

0 Likes
Jorre94
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Geen terugkijk-TV bij casten naar Chromecast via TV-App

@patrick37  Heb dit nu eens uitgetest modem volledig af en terug aan gelegd maar helpt nog steeds niet , ik  krijg dit scherm te aien wanneer ik op een programma met terugkijk functie klik , heb wigo als abbonement en is 7 dagen terugkijk tv inbegrepen 

 

mvg

image.jpg

0 Likes
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Geen terugkijk-TV bij casten naar Chromecast via TV-App

Dag @Jorre94, ik stuurde je een privé bericht om dit even in detail te bekijken.  

Ortho
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf!

Geen terugkijk-TV bij casten naar Chromecast via TV-App

Heb zelfde probleem.

Is dit bij U reeds opgelost en hoe?

Alvast dank voor antwoord

0 Likes