41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
hallo ,
sedert deze morgen 27/6/ 2023 heeft de technieker de digibox vervangen door tvbox ,
sedert 10 uur deze morgen nog steeds GEEN beeld !! Al 2x gebeld naar telenet , nog steeds aan het opladen , even geduld hebben krij ik te horen , dat kan toch niet .. al zo lang
aub gaat er eens een serius antwoord komen en iemand helpen aub ?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: tvbox geen beeld
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je zal nog even moeten wachten
Je kan tv zien via deze manier tot het opgelost is
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/compact-signaal-instellen-op-je-tv/
goedemorgen ,
sorry , de uitleg om zo zonder bakje tv zien,
dat is te moeilijk voor mij...
Ik vrees ook dat dit voorlopig de enige manier is om toch tv te kijken.
Anders moet je eens contact opnemen via whatsapp, misschien is dat efficiënter/sneller.
ja graag , maar als ik op die link klik , gaat die open..
maar de uitleg hoe ik het moet doen , is voor mij veel te moeilijk ,
en gaat dat nog lang duren mischien ? ik zou heel graag een eerlijk antwoord hebben aub ,
mvg carine
Dat weten wij niet, dat hangt van hun af. Probeer terug te bellen of contact op te nemen via whatsapp, dan ga je een antwoord krijgen.
Indien het toch te lang duurt, kan je de stappen volgen in de link. Vraag anders hulp aan buren/vrienden/familie om dit in te stellen.
onbegrijpelijk dat het zolang duurt.er zijn mensen die al weken geen tv of internet hebben,of allebei.is dat nu zo moeilijk om dat nieuw IT systeem in orde te krijgen,zijn er al aan bezig van maart dacht ik.iemand die weet hoe lang het nog gaat duren?ben benieuwd binnen week of 5 gaan we verhuizen,ik hoop dat het dan in orde komt.al jaren klant bij telenet en altijd tevreden geweest,hoop dat het zo blijft.
t is gewoon onbegrijpelijk ! Iemand van telenet heeft rond 5U30 beloofd dat we rond 8 uur kunnen kijken...ik betwijfel het
k wil een digibox , deze nu..dat werkt niet
Ik zou graag weten of er hier mensen die problemen hebben vlak na de instalatie van de tvbox ?
Je bent niet alleen, er zijn nog klanten met hetzelfde probleem als jou, het nieuwe systeem is het probleem hierbij, veranderen naar de digibox is ook geen oplossing want die kan ook misschien niet geactiveerd worden omdat het 2 verschillende systemen zijn.
Master magic , dank voor u antwoord ,
kan je me zeggen , zijn er al mensen die zo'n tvbox hebben waarvan het opgelost is,
kunt u me zeggen hoe lang ongeveer het duurde bij hun?
uren , weken ?
carine
Daar wij ook gebruikers zijn zoals jij hier op het forum kunnen wij de kraks of andere niet zeggen hoe lang dat kan duren, dat kan enkel Telenet u vertellen, dit is een gebruikers forum voor andere gebruikers, we kunnen enkel info meegeven dat we zelf weten.
wat ik wel weet is dat het bij sommige na paar uur al is opgelost wat hier te lezen is op dit forum, en dan bij andere al weken lang duurt.
dank voor het antwoord...
weken...amaai
Spijtig dat digibox kapot was anders kon je zo verder zien tot de tv box actief is
En daarna op sturen als alles ook is