Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Gekende problemen TV-box update: is er progressie?

We zijn bijna 2 maanden na de laatste software update van de tv box.

Is er enige progressie in het vinden van een oplossing voor de enorme lijst aan gekende problemen hieronder? 
Deze lijst komt van Telenet zelf na de vorige update eind september.

Dit is toch echt geen promotie om een tv box aan te schaffen...

 

*********

Gekende problemen

 

Zoals bij elke update vermeld, blijft Telenet werken aan oplossingen en verbeteringen op de TV-box. Ik geef jullie bij deze een overzicht van de grootst gekende problemen waaraan men werkt.

 

  • Stabiliteit en performantie
    • verlies van wifi-communicatie, herstart van de TV-box lost het op
  • Afstandsbediening
    • De afstandsbediening die niet meer met de TV-box communiceert (batterijen er even uit en terug in lost dit op)
    • Verlies van communicatie tussen afstandsbediening en TV-box, herstart van de TV-box lost het op
  • Netflix/YouTube/apps
    • Een ui-800-3 foutcode in Netflix die je verplicht om uit te loggen
    • Een crash bij het opstarten of verlaten van Netflix
    • Een video in Netflix wil niet opstarten, hangt vast bij xx %
    • Bij het opstarten van de Prime Video app verschijnt in zeldzame gevallen een Netflix logo
    • Netflix die soms niet van de eerste keer opstart, tweede keer wel OK.
  • Live TV
    • Een zapbalk die bij het zappen nog informatie toont van het vorige kanaal
  • TV-theek
    • Een (zeldzame) crash bij het opstarten van een VOD-item (video on demand)
    • Een CS2318 fout bij het starten van een VOD-item (video on demand)
    • Bij het starten van een VOD-trailer, begint de film/serie al met afspelen
  • Terugkijk-TV/Opnames
    • Thumbnails die niet werken als je modem en TV-box tegelijk herstart zijn (bv. bij stroompanne)
    • Opnames waarin stukken ontbreken
    • Korte (kleiner dan een seconde) onderbrekingen bij het bekijken van terugkijk-TV en opnames
    • Verschillende seconden vertraging tussen geluid en beeld in terugkijk-TV
    • Een opname die onterecht als "gefaald" wordt aangeduid
    • Navigeren met thumbnails door terugkijk-TV buffer brengt je naar de foute positie
    • Een CS3300 fout bij het starten van een opname
    • Korte audio onderbrekingen
    • Een crash bij het verlaten van de Terugkijk-TV buffer
    • Een CS2x18 fout die je verplicht om de TV-box te herstarten
    • Probeer een terugkijk-TV event in de toekomst te bekijken geeft je de suggestie om een terugkijk-TV abonnement te nemen
    • Je kan lange events opnemen, maar ze niet bekijken
    • Een opname verwijderen die je nog aan het bekijken bent, en dan terug gaan naar het detail scherm geeft een leeg scherm
    • Kijklijst bevat elementen die foutief als 'niet beschikbaar' getoond worden

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Gekende problemen tv box - enige progressie?

0 Likes
15 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Gekende problemen TV-box update: is er progressie?


@Stadhuis2  schreef:

Een TV box halen voor 70 Euro ? Is dat dan opgeslagen ? Ik dacht toch dat het om 50 Euro ging (ook al vind ik dàt niet normaal vermits nieuwe klanten voor die TV box niets hoeven te betalen behalve de maandelijkse huur).

)


Sorry, ja 50 euro. Ik had de inflatie al mee ingecalculeerd 😉


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.