Beantwoorden
GaetanPK
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Geluid TV-box zelf regelen zoals bij digibox?

Is het mogelijk om het geluid van de tvbox (zoals met digibox) te bedienen?
Ik vind enkel stomme instellingen voor tv, maar hier houden ze geen rekening met het feit dat sommige versterkers gewoonweg analoog zijn aangesloten op je tv en die regeling dus weeeeeer met een andere bediening moet gebeuren. (Jup het volume van m'n tv staat gewoon op 0)

Waarom in godsnaam kan je er niet voor kiezen om volume te regelen via de tvbox?!!
Nieuwe features toevoegen al goed en wel, maar fok if it's not broken...
This is madness....
Zucht die nieuwe tvbox, heb er al spijt van..

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geluid TV-box zelf regelen zoals bij digibox?

@GaetanPK 

Ik heb thuis de Sonos installatie gekoppeld aan de tv box en kan daar perfect het geluid mee bedienen via de tv box. Dus het werkt wel degelijk hoor geen enkel probleem. 

 

Wat voor set heb je wat er mee bediend moet worden? Heb je al gekeken bij de instellingen of je automatisch dan wel niet handmatig je soundbar of iets kan vinden ? 

Want nogmaals deze feature is wel degelijk mogelijk met de tv box. 

 

Of is het enkel en alleen je tv ? want ook dat werkt dat is ook aanwezig. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Geluid TV-box zelf regelen zoals bij digibox?

@GaetanPK 

Mijn Samsung Soundbar via HDMI Arc aangesloten op mijn TV bedien ik gewoon met de AB van de TV-box. Er wordt hier maar 1 AB gebruikt en dat is die van de TV-box. Kan je niet wennen aan de TV-box? Breng hem dan terug! Ik kon niet wennen aan Windows 11. Tien minuten later draaide Windows 10 terug op mijn PC.

0 Likes
GaetanPK
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Geluid TV-box zelf regelen zoals bij digibox?

Ja ik gebruikte eigenlijk de uitgang voor koptelefoon omdat mijn versterker nog oldschool is.
Beetje stom, maar heb nu toch een DAC besteld.
Uiteindelijk zal dat de enige kwalitatieve oplossing zijn en hoef ik geen extra bediening te gebruiken.

0 Likes
GaetanPK
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Geluid TV-box zelf regelen zoals bij digibox?

HDMI arc, hmm interesting! 
Heb nu ff een DAC besteld via bol.com en als dat geen relaas biedt zal ik dat wel eens proberen!
Windows 11 zal ik dan nog even wachten 😉
Is jammergenoeg zo dat er naast op het zicht veel verbeteringen, ook weer veel nadelen komen.

0 Likes
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 113
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Geluid TV-box zelf regelen zoals bij digibox?

Het geluid van mijn Sony BNV5200 homecinema wordt probleemloos gestuurd met de remote van de TV box.

Ex-Netweter
 

Geluid TV-box zelf regelen zoals bij digibox?

@GaetanPK 

Ik heb de TV-box al meer dan 3 jaar en ja in het begin heb ik daar ook op gevloekt.

Omdat het een totaal ander machientje is als de digibox of digicorder is het even zoeken hoe alles werkt. Dat is nu eenmaal zo. Steek er een beetje tijd in en dat komt wel goed!

Alles bij elkaar zou ik nooit terug willen naar de digibox/-corder.