Beantwoorden
Ivoraes
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
π-DAY! De 3 wijzen! Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

Gelukkig werkt doorspoelen wel bij Stievie

Deze avond op Q2 naar film aan het kijken. Door wifi-netwerkproblemen keert de TV-app terug naar de TV-gids. Vervolgens kan ik na herstel van wifi-verbinding terug op kijken drukken en heb enkel de keuze tussen:

  • vanaf begin
  • life kijken

Ik was ondertussen al 45 min aan het kijken en met de life beelden mis ik een stuk van de film. Ofwel moet ik terug vanaf het begin kijken of een stuk van de film missen.

Gelukkig heb ik ook  Stievie free en daar gevonden dat je wel kan terug- of verderspoelen. Jammer dat (betalende) Play More deze mogelijkheden niet heeft op bepaalde zenders.

 

0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Gelukkig werkt doorspoelen wel bij Stievie

Stievie is van medialaan zelf, play en play more van telenet, medialaan heeft zelf beslist dat via andere providers, telenet en proximus men niet kan verder spoelen bij op aanvraag van hen, als je zelf iets opneemt kan dit wel nog.

je kan best klagen bij Medialaan daarvoor, maar of ze dit gaan afschaffen is een andere vraag, zou kunnen dat ze dan de optie op Stievie ook aanpassen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Gelukkig werkt doorspoelen wel bij Stievie

Ik vind ook dat ze alleen de reclame niet-doorspoelbaar mogen mAken en niet de hele aflevering.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Gelukkig werkt doorspoelen wel bij Stievie

@m-jan20 Denk dat dit technisch nog niet mogelijk is omdat dit 1 bestand is en geen stukjes.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes