Beantwoorden
chantal04
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Geregistreerde toestellen verwijderen van tv-app

Hoe kan ik een geregistreerd toestel verwijderen? In mijn 5 geregistreerde toestellen staan 2 laptops die ik niet meer gebruik. Ik kan dus geen nieuwe laptop toevoegen, want ik vind nergens hoe ik de ongebruikte toestellen kan verwijderen ...

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geregistreerde toestellen verwijderen van tv-app

@chantal04  de geregistreerde toestellen bijven 90 dagen actief dus in die 90 dagen kan je geen toestellen verwijderen. Moest je verder zijn dan die 90 dagen en je wil een ander toestel registreren gaat dat. Je kan dan gewoon op dat toestel naar telenettv.be gaan en daarop inloggen. Je toestel zal dan vragen het te registreren en je komt dan vanzelf op die pagina uit van je toestellen en daar klik je dan het toestel aan wat het gaat vervangen. 

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/ontdek-de-telenet-tv-app


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geregistreerde toestellen verwijderen van tv-app

@chantal04 

Het is wachten op 90dagen of bellen naar klantendienst en vragen om ze voor u vrij te maken. Hou er wel rekening mee dat dat een gunst is. Ze moeten dat niet.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geregistreerde toestellen verwijderen van tv-app

In de app (en website) vind je dit onder instellingen -> toestelbeheer.  

 

Je kan inderdaad een toestel pas verwijderen na 90 dagen, of aan de klantendienst vragen voor een reset van de lijst (dit is een gunst). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.