24748
netweters
|
152261
antwoorden
|
20685
vragen
|
Ik krijg altijd witte lijn boven in scherm en achtergrond blijft zwart bij opstarten VRT max of Go play App en soms tijdens kijken naar live tv wordt beeld ook even zwart voor enkel seconden.
Digi box is naar meerdere keren reset op vraag van Telenet medewerker, is vervangen door nieuwe digibox (nieuw model ) op aanraden van medewerker telenet.
Maar nu na 2 weken nieuwe box terug zelfde probleem, op mijn andere digi box heb ik probleem niet.
Netwerk test gedaan en deze zegt alles OK, box is verbonden met netwerk kabel.
Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: witte lijn boven in scherm en achtergrond blijft zwart
Hier exact hetzelfde probleem sinds enkele dagen, VRT Max en GoPlay werken niet meer op de box,
zwart beeld met horizontale witte lijn. "Ze werken eraan" dus ik ga zeker geen
reset met fabrieksinstellingen doen om dan alle zenders terug te moeten herschikken etc.
@Moderator gelieve zo snel mogelijk een update te voorzien via de tv-box aub,
er zijn meerdere mensen die dit probleem hebben en er is niks mis met internet verbinding,
hdmi kabel of wat dan ook, dit is puur een softwarematige bug die verholpen kan
worden met een firmware update van de box. Als mensen al een nieuwe box hebben gekregen
en na een reset met fabrieksinstellingen nog steeds hetzelfde probleem hebben stop dan aub
met de vragen die om te wisselen of vanalles langs hun kant te proberen.
Dit moet softwarematig opgelost worden.
@Alexmath998 herstarten is niet voldoende, je moet de box effectief naar de fabrieksinstellingen terugbrengen om dit probleem op dit moment op te lossen.
@PierreBe men is er achterliggend mee bezig, maar we hebben geen zicht op wanneer dit effectief opgelost zal zijn. Indien we meer informatie of een concrete tijdspanne voor de fix ontvangen, zullen we dit uiteraard delen met jullie.
Beste PierreBe
Je wil niet weten wat ze mij al allemaal laten vervangen hebben voor dit probleem.
Ik wordt het stil aan moe met Telenet, ben al klant van voor het de naam Telenet was maar zal toch snel moeten opgelost worden of ik kijk uit naar andere aanbieder.
Ik dank u voor uw antwoord
Probleem blijft blijkbaar on oplosbaar.
Nu valt box bij regelmaat uit.
Oude digibox naar plaats van waar nieuwe IP tv box staat deze werkt prima.
Ip tv box op plaats van oude digibox en daar is probleem het zelfde witte lijn bij VRT max en Goplay app.
Inderdaad, ze "waren bekend met het probleem en zochten naar een oplossing" dit is al maanden aan de gang en ronduit schandalig.
Eigenlijk zouden we een gedeelte van ons (veel te dure) abonnement moeten terugeisen.
En voor ze hier (weer) reageren met "probeer dit eens" ik heb ALLES maar dan ook ALLES (nutteloos) geprobeerd,
triestig dat ze u al die moeite laten doen wetende dat het eigenlijk een softwareprobleem is van HUN kant en enkel
door HEN opgelost kan (moet) worden.
Of willen ze nog minder klanten in de toekomst misschien?
L O S D I T O P