Beantwoorden
JuryA1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

HDMI cec werkt nog steeds niet

Niemand anders last van de HDMI cec problemen sinds 4.19? Ik kan geen enkel ander apparaat (Chromecast, radio) meer gebruiken omdat de tv box, als deze in standby staat, elke keer mijn receiver automatisch uitschakelt. Het frustrerende is dat het altijd probleemloos gewerkt heeft tot een aantal weken geleden 😡

0 Likes
4 reacties
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 312
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

HDMI cec werkt nog steeds niet

Menu > Instellingen > Beeld en Geluid > Auto TV: Uit ?

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

HDMI cec werkt nog steeds niet


@Area57_1  schreef:

Menu > Instellingen > Beeld en Geluid > Auto TV: Uit ?


Menu item enkel beschikbaar met de originele remote. Dus niet via bijv een Harmony. Duurde bij mij even voor ik dit door had.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DIrkDW
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

HDMI cec werkt nog steeds niet

heb hetzelfde probleem CEC werkt niet meer via mijn surround systeem. werkte inderdaad goed tot update

0 Likes
JuryA1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

HDMI cec werkt nog steeds niet

Tja , cec uitschakelen is idd een oplossing. Maar dan liggen er weer 3 remotes op tafel. Dit was voor mij het grote voordeel van de tv box, alles met 1 afstandsbediening. 

Mijn huidige oplossing: Elke keer als ik radio wil luisteren of Chromecast gebruiken: de HDMI kabel uit de tv-box trekken ... Idioot, maar ik verkies het nog steeds boven het gebruik van verschillende afstandsbedieningen.

0 Likes