Beantwoorden
orton
Experienced Weetjesweter
Berichten: 48
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Haperingen in beeld bij voetbal op Eleven kanalen

Sinds meerdere weken merk ik bij het bekijken van voetbalwedstrijden op Eleven enkele haperingen in beeld (zowel de Belgische competitie op kanaal 212 als internationale competities zoals de Spaanse op kanaal 215). Die duren enkele seconden en het is net alsof de bal in slow motion beweegt, waarna het beeld terug vloeiend wordt. Dit gebeurt toch wel meerdere keren per wedstrijd en is zeer vervelend. 

Het opvallende is dat wanneer ik de live uitzending terugspoel of wanneer ik ze opvraag via terugkijk-tv, dezelfde haperingen zich voordoen op exact dezelfde momenten. Ook wanneer ik de beelden opvraag via de telenet-app op Apple TV, merk ik precies hetzelfde.

Ik heb dit probleem eerder ook al vastgesteld bij wedstrijden van de nationale ploeg die uitgezonden werden op VTM en ook tijdens matchen van de Europa League op Play Sports.

 

Vorig jaar had ik dit probleem ook al eens aangehaald en toen werd erop gereageerd met de melding dat de technische dienst op de hoogte was van een probleem dat dit zou kunnen veroorzaken: https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Haperingen-in-beeld-Play-Sports/td-p/716....

Het lijkt erop alsof het probleem zich dus terug voordoet?

 

Titel gewijzigd door NV1 (mod) | Vorige titel: Haperingen in beeld bij voetbal

0 Likes
1 reactie
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Haperingen in beeld bij voetbal op Eleven kanalen

@orton ik heb dit ondertussen intern eens nagevraagd en heb de bevestiging gekregen dat het probleem uit je oude topic al een hele tijd geleden werd opgelost. De oorzaak kan nu dus niet dezelfde zijn. Dan kan dit best individueel als een nieuw probleem onderzocht worden door de Telenet klantendienst. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes