Beantwoorden
hvdcrone
Freshman Weetjesweter
Berichten: 21
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Harmony HUB en de nieuwe TV box

Ik vind de nieuwe Telenet TV-box nergens terug in de Harmony HUB lijst van toestellen. Iemand idee welk merk/type ik moet kiezen?

0 Likes
18 reacties
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Harmony HUB en de nieuwe TV box

@hvdcrone 

Heb je dan bij je hub niet het ir zendertje aangesloten? Dat heb ik wel en dan kun je normaal met je afstandsbediening van Logitech op die manier je box bedienen. Normaal zet de hub het ir signaal om naar RF. Als de desbetreffende telenetbox in de harmonylijst staat, dan moet hij op de één of andere manier werken.😉

Never trust in Dust
0 Likes
BartPe
Experienced Weetjesweter
Berichten: 15
Happy New Year! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Harmony HUB en de nieuwe TV box

Ok, sinds gisteren de nieuwe box in bezit en aansturing via Harmony HUB werkt idd perfect (definitie via een Arris DCX960).

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Harmony HUB en de nieuwe TV box

@Domi1963 
"Ik heb ook de harmony 950 en ook de HUB. De hub wordt bestuurd met de harmony app op mijn iPhone en deze heeft GEEN infrarood uitgang dus werkt via RF of WiFi"

 

Dit is niet correct. De TV-box  werkt zowel via RF als IR, maar in het geval van de Harmony (ook de Hub) wordt er IR gebruikt.  Dit merk je trouwens tijdens het configureren van het device via de Harmony tool.
Niet vergeten: de hub is zelf een IR blaster. De IR extenders heb je enkel nodig als er geen 'line of sight' is tussen de Hub en het te besturen toestel.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Harmony HUB en de nieuwe TV box

C6890D78-81F3-4E77-877F-6C70D11AE782.jpeg

 

Er moet zelfs geen line of sight zijn 🙂

Foto gedraaid tijdens uploaden, weet ook niet hoe dit komt 🙃

0 Likes