Beantwoorden
Kerstiano
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
π-DAY! Goed gevonden! Primeur! It's your third party!

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo

Hallo,

 

ik beschik over Play en Play Sports, heb het zonet ook gecheckt in Mijn Telenet producten en aanrekeningen, en het staat er allemaal.

Toch kan ik via noch mijn Digicorder, Yelo Play op smartphone als computer, niets meer gaan herbekijken van deze week. Ik wou net de F1 herbekijken, maar dat ging dus niet.

 

Iemand een idee? De helpdesk is nog gesloten en ben zo ongeduldig om de F1 te kijken 🙂

19 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo


@Kerstiano  schreef:

Hallo,

 

ik beschik over Play en Play Sports, heb het zonet ook gecheckt in Mijn Telenet producten en aanrekeningen, en het staat er allemaal.

Toch kan ik via noch mijn Digicorder, Yelo Play op smartphone als computer, niets meer gaan herbekijken van deze week. Ik wou net de F1 herbekijken, maar dat ging dus niet.

 

Iemand een idee? De helpdesk is nog gesloten en ben zo ongeduldig om de F1 te kijken 🙂


Wat gebeurt er precies? Staat het Terugkijk-icoontje niet bij de programma's of krijg je een foutmelding? Hoe meer info jij geeft, hoe beter we kunnen achterhalen wat er aan de hand is.

De helpdesk gaat nu open trouwens 🙂


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Carat
Experienced Meerweter
Berichten: 87
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo

Net hetzelfde probleem hier. Gek genoeg lukt het wél op het Play Sports Golf kanaal, maar op de eerste 8 Play Sports kanalen is het momenteen NIET beschikbaar. Speciaal vroeg opgestaan, heel frustrerend...

Tags (2)
0 Likes
Kerstiano
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
π-DAY! Goed gevonden! Primeur! It's your third party!

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo

Hallo,

 

het terugkijk-tv icoontje staat er niet bij (bij andere programma's wel, maar als ik daar dan op klik kan ik er ook niet naar kijken). Ik kom zelfs niet in de gelegenheid om een foutmelding te krijgen 😉

 

Heb factory reset gedaan, stekkers er al uit-en-in gestoken, alle apps opnieuw geïnstalleerd...

Tags (1)
0 Likes
Carat
Experienced Meerweter
Berichten: 87
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo

@Kerstiano resetten zal niet helpen, want indien daar een probleem zat dan zou overal terugkijk-tv niet mogelijk zijn, nu is het selectief dus is vast een fout bij Telenet zelf

0 Likes
Carat
Experienced Meerweter
Berichten: 87
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo

Net deze feedback gehad :

Dag Gunther. We kampen momenteel met technische problemen en proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! - Laurence

Tags (2)
Kerstiano
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
π-DAY! Goed gevonden! Primeur! It's your third party!

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo

Net 15min in wacht gehangen, om dan het antwoord te krijgen: algemeen probleem, zit een hele dienst achter op dit moment. We kunnen dus enkel wachten en geen internet kijken om spoilers te vermijden 😛 (zowel fysieke als ludieke uiteraard).

Carat
Experienced Meerweter
Berichten: 87
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo

Social Media Lock Down dus... Smiley Verdrietig

0 Likes
Feint
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
π-DAY! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo

Werkt het al bij iemand? bij mij werkt het nog niet

0 Likes
Ex-Netweter
 

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo


@Feint  schreef:

Werkt het al bij iemand? bij mij werkt het nog niet


Hier nog geen mogelijkheid om sport te herbekijken

0 Likes
Feint
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
π-DAY! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo

duurt het nog lang denk je?

0 Likes
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo

Er staan geen terugkijk icoontjes en dit al dagen en de komende 10 dagen ook . Echt zin om alles op te zeggen als klant al meer dan 10 jaar bij telenet!!!!

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo


@danny9  schreef:

Er staan geen terugkijk icoontjes en dit al dagen en de komende 10 dagen ook . Echt zin om alles op te zeggen als klant al meer dan 10 jaar bij telenet!!!!


Via de Play Sports-app en website kan je ook terug herbekijken en je kan ook nog altijd opnames plannen. Het is niet dat je op geen enkele manier iets later kan bekijken momenteel.

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo


@danny9  schreef:

Er staan geen terugkijk icoontjes en dit al dagen en de komende 10 dagen ook . Echt zin om alles op te zeggen als klant al meer dan 10 jaar bij telenet!!!!


Ik begrijp dat het vervelend is als er iets niet werkt hoe het hoort maar problemen kunnen opduiken en moeten dan worden opgelost.

Als een probleem met 1 bepaalde functie je doet willen opzeggen dan zal je nog veel van operator moeten veranderen en zoveel keuze is er al niet 🙂

 

 

 

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo

Van de 8 sportzenders behalve de 3 eleven  sports kan ik geen enkel programma terug kijken en je als het een troost mag zijn voor de 110 euro dat ik in de maand betaal kan ik er 3 volgen door 2 op te nemen en 1 live te kijken. Al de rest kan ik niet meer terug zien. Charleroi - Eupen wordt zelfs morgen niet eens uitgezonden en net nu alle matchen tegelijkertijd  worden uitgezonden komt dit voor. Op Q2 waar de komische serie The Big Bang Theory speelt wordt er soms ook weken geen icoontje geplaatst en dan weer weken wel. Ik begin me af te vragen of het wel een defect is of een keuze van iemand of een dienst.

0 Likes