Beantwoorden
Kerstiano
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
π-DAY! Goed gevonden! Primeur! It's your third party!

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo

Hallo,

 

ik beschik over Play en Play Sports, heb het zonet ook gecheckt in Mijn Telenet producten en aanrekeningen, en het staat er allemaal.

Toch kan ik via noch mijn Digicorder, Yelo Play op smartphone als computer, niets meer gaan herbekijken van deze week. Ik wou net de F1 herbekijken, maar dat ging dus niet.

 

Iemand een idee? De helpdesk is nog gesloten en ben zo ongeduldig om de F1 te kijken 🙂

19 reacties
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo

Niet van operator veranderen maar mijn extra pakketten die steeds duurder worden zoals play 12 euro en play sports 25 euro per maand op zeggen. Dat dit voorkomt voor één dag kan ik nog aanvaarden maar niet voor weken.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo


@danny9  schreef:

Van de 8 sportzenders behalve de 3 eleven  sports kan ik geen enkel programma terug kijken en je als het een troost mag zijn voor de 110 euro dat ik in de maand betaal kan ik er 3 volgen door 2 op te nemen en 1 live te kijken. Al de rest kan ik niet meer terug zien. Charleroi - Eupen wordt zelfs morgen niet eens uitgezonden en net nu alle matchen tegelijkertijd  worden uitgezonden komt dit voor. Op Q2 waar de komische serie The Big Bang Theory speelt wordt er soms ook weken geen icoontje geplaatst en dan weer weken wel. Ik begin me af te vragen of het wel een defect is of een keuze van iemand of een dienst.


Zoals ik zei kan je ook altijd herbekijken via de Play Sports-app of website.  Charleroi-Eupen komt morgen wel degelijk live op het Golfkanaal, ook al staat dit niet vermeld in de tv-gids.

0 Likes
danny9
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo

Via Play sports app of website?  Wat bedoel je daar nu mee?  Is dat via de laptop dan??

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo

App: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-de-play-sports-app/

 

Website: https://www.playsports.be/

 

 

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Herbekijken werkt niet ondanks play-abo

Het terugkijk-tv probleem op de Play Sports zenders is opgelost sinds deze ochtend. Meer info over de oplossing kan je vinden in dit onderwerp


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes