Beantwoorden
HermanDesmet
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe Sonos Amp versterker koppelen met TV-box?

Hallo,

 

Mijn tv en telenet tv box staan niet op dezelfde plaats als mijn Sonos Amp versterker. Is het op een of andere manier toch mogelijk om het geluid van de telenet tv box te casten naar de Amp, of te laten afspelen via de Amp?

 

Mvg

Herman

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Sonos amp koppelen met telenet tv box?

Tags (1)
0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5869
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe Sonos Amp versterker koppelen met TV-box?

@HermanDesmet 

Casten lijkt me niet mogelijk om dit te doen. Je tv box zal toch verbonden moeten zijn aan je Sonos AMP om uiteindelijk ook weer de uitvoer van het geluid te kunnen doen. Dit is door middel van een optische kabel of wat je ook wil gebruiken. 

 

Als de AMP en je tv box verbonden zijn aan elkaar dien je ze ook aan elkaar te koppelen zodat de tv box ook weet van uit welk toestel het geluid moet en kan komen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
HermanDesmet
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe Sonos Amp versterker koppelen met TV-box?

Ok, ik ben er eindelijk toe gekomen om een lange kabel (7 meter) naar de line in van de sonos amp te trekken. Aan de andere kant steek ik hem in de audio (hoofdtelefoon) uitgang van de tv box, maar ik hoor geen geluid door de luidsprekers die aan de sonos amp hangen. Steek ik die kabel in de hoofdtelefoonuitgang van bvb mijn laptop, dan hoor ik wel het geluid door de luidsprekers. En als ik gewoon een hoofdtelefoon in de audio uitgang van de tv box steek, hoor ik prima geluid. Enig idee wat ik nog kan proberen?

0 Likes