Beantwoorden
JohnnyBee
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Wereld gedichtendag Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Hoe goed werkt vooruit- en terugspoelen op de TV-box?

Ik erger er mij vreselijk aan dat het vooruit of terugspoelen bij mijn digicorder niet goed werkt, het is altijd wel te ver vooruit of te ver terug daar de digicorder niet direct en precies genoeg stopt wanneer ik na het spoelen terug op de play knop druk.

Nu is mijn vraag, hoe zit dit bij de TV Box, is dit probleem hier ook zo of niet bestaande, kan hier iemand iets meer over zeggen ?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Vooruit en/of terug spoelen x2 x24 x64

0 Likes
6 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe goed werkt vooruit- en terugspoelen op de TV-box?

@JohnnyBee 

De kans is groot dat het een probleem is van je afstandsbediening. Ga naar een Telenetcenter ruil je afstandsbediening om tegen een nieuw wegens defect.

CDTI
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Hoe goed werkt vooruit- en terugspoelen op de TV-box?

Probeer eens met digicorder  te resetten via achtereenvolgend huisje-tandwieltje-digicorder-systeem(code ingeven) en dan fabrieksinstellingen met behoud opname selecteren.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Hoe goed werkt vooruit- en terugspoelen op de TV-box?

@JohnnyBee  Bij een tvbox kan je het inspreken 🙂   Reclame? Dan druk ik het microfoonknopje in en zeg: "5 minuten verder" en in 1 sprong ben je 5 minuten verder. Je kan ook 19 minuten en 34 seconden zeggen, dat zal ook werken.

 

Met de pijtltjestoetsen kan je fine tunen: pijltje naar rechts = 30 seconden verder, pijltje naar links = 10 seconden terug. (dit werkt volgens mij ook op ongeveer dezelfde manier bij de digicorder)


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Hoe goed werkt vooruit- en terugspoelen op de TV-box?

trek de stekker uit ik had dinsdag het ook

er moet een update geweest zijn die niet overal is goed doorgekomen

0 Likes
JohnnyBee
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Wereld gedichtendag Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Hoe goed werkt vooruit- en terugspoelen op de TV-box?

Ik zal het resetten nog een keer proberen, maar vroeger had dat ook al niets opgelost, mij lijkt het gewoon een eigenschap van deze zwarte digicorder te zijn.

Ik had wel graag meer over de TV-Box vernomen op dit gebied, want ik overweeg soms wel om de overstap te doen.....

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Hoe goed werkt vooruit- en terugspoelen op de TV-box?

Ik doe net hetzelfde als @Wheng. Met de pijltjestoetsen ga ik snel een paar keer 30 seconden verder. Ben ik iets te ver dan kan ik eenvoudig stap per stap 10 seconden teruggaan.

Doordat de TV Box sneller reageert als de Digibox werkt dit wel aangenamer.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.