Ik ben recentelijk overgestapt van TV Flow naar TV Iconic. Na enige tijd verloopt bijna alles vlot, echter blijf ik een probleem ervaren bij het gebruik van Chromecast met Google TV.
Wanneer ik probeer in te loggen met de QR-code via mijn smartphone, krijg ik wel toegang tot alle beschikbare programma's van TV Iconic, maar kan ik geen enkel kanaal bekijken. Aan de andere kant, wanneer ik via de webbrowser inlog door qr.telenet.tv/... in te voeren, kan ik wel alle programma's bekijken die beschikbaar zijn in TV Flow, maar niet die van TV Iconic. De opnames die ik gemaakt heb in TV Iconic kan ik dan niet bekijken maar wel de opnames van vroeger in TV Flow.
Ik heb contact opgenomen met Telenet, maar zij hebben voorgesteld om mijn vraag via deze weg te stellen. Heeft iemand een idee hoe ik TV Iconic kan afspelen via Chromecast met Google TV? Ik heb de applicatie al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd en alle updates van Chromecast geïnstalleerd.
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Problemen overgang van TV Flow naar TV Iconic