Beantwoorden
Romy365
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Telenet TV-app werkt niet sinds overstap naar ONE

Hallo,

Ik ben al meer dan 30 jaar klant bij Telenet maar blijkbaar heeft Telenet plots mijn account omgevormd naar een business account (ook al had ik gewoon een particulier abonnement). Niemand weet waarom, ook Telenet kan dit niet zeggen. Ik heb ook recht op sociaal tarief maar dit kan je sinds kort niet meer combineren met een business account.

Dus contact opgenomen met Telenet en ze konden mijn account niet aanpassen. Wat ze wel hebben gedaan is een nieuw klanten nummer aangemaakt (particulier) en mijn account overgezet naar die nieuwe account. Aangezien ik nog een oud abonnement had en dit niet meer bestaat moest ik ook overschakelen op Telenet One. Tegen dat dit allemaal in orde was heb ik 4 keer moeten bellen en met 10 verschillende personen gesproken. Er is nu administratief enkel nog een probleem dat Telenet Particulier niet weet dat ik recht heb op sociaal tarief voor TV terwijl de Telenet Business dit wel weet maar blijkbaar kunnen ze dit niet doorgeven aan elkaar 🙄

Dus een lang verhaal om nu overgeschakeld te zijn op Telenet One. Echter heb ik sinds de overschakeling een probleem met de Telenet TV app en website. Sindsdien krijg ik volgende foutmelding als ik inlog:

Romy365_0-1708174221761.png


Als ik dan klik op opnieuw proberen dan krijg ik dit:

Romy365_1-1708174254106.png


Heb het op al mijn toestellen voor. Via de klantendienst konden ze mij niet echt helpen. Tot voor de aanpassing werkte alles normaal en correct.

Iemand een idee?

Alvast bedankt.

 

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Telenet TV app/website sinds overstap naar One

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Telenet TV app werkt niet sinds overstap naar One



 

1 reactie
Vincent_DS
Moderator
Berichten: 26
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! Al 25 duimen!

Telenet TV-app werkt niet sinds overstap naar ONE

Dag @Romy365 !

Dit is jammer genoeg een gekend issue dat meer voorkomt. Je kan best opnieuw contact opnemen met de Telenet klantendienst en duidelijk vragen dat ze hiervoor een dossier opstarten zodat onze collega's dit achterliggend verder kunnen onderzoeken.

 

Nog een fijne dag gewenst!

Grtz

Vincent


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewVincent_DS | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.