Hallo,
Ik ben al meer dan 30 jaar klant bij Telenet maar blijkbaar heeft Telenet plots mijn account omgevormd naar een business account (ook al had ik gewoon een particulier abonnement). Niemand weet waarom, ook Telenet kan dit niet zeggen. Ik heb ook recht op sociaal tarief maar dit kan je sinds kort niet meer combineren met een business account.
Dus contact opgenomen met Telenet en ze konden mijn account niet aanpassen. Wat ze wel hebben gedaan is een nieuw klanten nummer aangemaakt (particulier) en mijn account overgezet naar die nieuwe account. Aangezien ik nog een oud abonnement had en dit niet meer bestaat moest ik ook overschakelen op Telenet One. Tegen dat dit allemaal in orde was heb ik 4 keer moeten bellen en met 10 verschillende personen gesproken. Er is nu administratief enkel nog een probleem dat Telenet Particulier niet weet dat ik recht heb op sociaal tarief voor TV terwijl de Telenet Business dit wel weet maar blijkbaar kunnen ze dit niet doorgeven aan elkaar 🙄
Dus een lang verhaal om nu overgeschakeld te zijn op Telenet One. Echter heb ik sinds de overschakeling een probleem met de Telenet TV app en website. Sindsdien krijg ik volgende foutmelding als ik inlog:

Als ik dan klik op opnieuw proberen dan krijg ik dit:

Heb het op al mijn toestellen voor. Via de klantendienst konden ze mij niet echt helpen. Tot voor de aanpassing werkte alles normaal en correct.
Iemand een idee?
Alvast bedankt.
Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Telenet TV app/website sinds overstap naar One
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Telenet TV app werkt niet sinds overstap naar One