Beantwoorden
Snowflake
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe lang is een "Laatste Kans" beschikbaar in Play

Ik was wat door de play catalogus aan het bladeren en zag dat een serie die ik aan het volgen ben staat ineens bij laatste kans.

Ik kan nergens terug vinden tot wanneer dit nog gaat zijn. Er werd ook nooit een melding gegeven dat deze nog x aantal tijd beschikbaar was.

Een jaar geleden werd reeds gemeld dat dit zou aangepast worden, maar dit is nog altijd niet zichtbaar.

 

Tags (2)
0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe lang is een "Laatste Kans" beschikbaar in Play

@Snowflake  het is soms jammer dat je bepaalde serie's die je volgt ineens in de laatste kans staan. Dit komt omdat dan het contract ten einde gaat komen en dat kan morgen zijn of aan het einde van de maand. Dus moest je het nog willen zien is de boodschap kijk ze nu volledig uit anders is het uit de laatste kans. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Snowflake
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe lang is een "Laatste Kans" beschikbaar in Play

Ze kunnen op zen minst ergens vermelden tot wanneer, zo kan je dat ten minste in de gaten houden en je hier, als je dat wenst, op aanpassen.

Eerder deze serie kijken ipv een andere serie.

 

Er staan nu ook bv series bij zowel "Nieuw" als "Laatste kans"

 

Een kleine moeite om een datum te vermelden. Gechecked op TV box, telenet TV webpagina en telenet tv app op gsm

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe lang is een "Laatste Kans" beschikbaar in Play

@Snowflake  ik begrijp wat je bedoeld maar helaas staat daar geen vermelding van bij. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe lang is een "Laatste Kans" beschikbaar in Play

@Snowflake en als je eens kijkt op de yeloplay site of er daar geen melding bij staat ???

je kan nog steeds zoeken zonder ingelogd te zijn ook daarop.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Snowflake
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe lang is een "Laatste Kans" beschikbaar in Play

Daar staat het inderdaad wel op... 30/06 23:30

0 Likes