24754
netweters
|
152381
antwoorden
|
20698
vragen
|
Ik heb op mijn Android-gsm de Yelo App staan maar de TV Gids op www.telenettv.be/nl/tv/tv-guide.html vind ik veel duidelijker (omdat je het huidige uur ziet en ineens info van alle zenders).
Als ik die in Edge of Chrome open en dan wil vastmaken aan mijn scherm (zoals een app die je onmiddellijk kan openen) gaat niet de snelkoppeling open maar de Yelo App … dat wil ik op dat moment niet omdat dat overzicht anders én minder duidelijk is.
Kan ik dat voorkomen/oplossen?
Alvast bedankt!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het eens geprobeerd en ook bij mij lukt het niet. Wat wel gaat is om deze pagina in Chrome aanduiden als favoriet. Je plaats de chrome widget op je startscherm en dan lukt het wel.
Bedankt. Ik heb een android en scherm ziet er anders uit dan bij jou (heb de optie dus niet):
Vriendelijke groeten,
Kris
@KrisCoppens het lijkt erop dat jij de Yelo Play app gebruikt (en ik de Telenet TV app).
Als jij bij TV Gids op dat pijltje naar beneden klikt, zie je dan een optie om het als rooster te weergeven? Of op de 3 ... rechts vanboven?
Bedankt, klopt … ik gebruikte Yelo App en heb nu Telenet TV geïnstalleerd … en daar werkt het inderdaad … MERCI!!!
Ik wist niet dat er verschillende apps van waren, is wel verwarrend maar het is wél het overzicht dat ik zocht!!!
Nogmaals bedankt,
Kris
@KrisCoppens schreef:Ik wist niet dat er verschillende apps van waren, is wel verwarrend maar het is wél het overzicht dat ik zocht!!!
ik weet niet welk nut het heeft maar je kan wel degelijk telenettv.be opstarten als app.
Volgorde van bewerkingen:
open browser (firefox)
open telenettv.be
Druk menu (...) selecteer: desktopwebsite opvragen.
Ga naar tv-kijken?tv-gids
Zet vinger op www.telenettv.... en houdt vast tot er een menu verschijnt. (dit kan wel eens mislukken: dan achteruit en opnieuw proberen)
selecteer: paginasnelkoppelingtoevoegen.
Veel succes.