24748
netweters
|
152276
antwoorden
|
20688
vragen
|
Wij hebben nu een Telent tv abo met de TV-box
Wij willen nu tv gaan kijken zonder de TV-box en wel via internet Wifi
We dachten aan Telent One of Telenet Flow
We hebben de de Telent app nodig op de tv om de zenders te kunnen zien
We hebben een LG 55UH661V met WEB-OS3
Hoe krijg ik die app op mijn tv
Of heb ik nog een speciaal "tussenkastje" nodig?
BV een chrome dongle en hoe werkt dan alles?
Eenvoudig of ingewikkeld?
Dank voor een antwoord op de vele vragen
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Hoe tv kijken via internet ipv via Box
Opgelost! Ga naar oplossing.
De app kan niet op je tv geïnstalleerd worden, je kan een chromecast gebruiken bv als goedkoopste optie, of een Android toestel of een Apple TV.
Geachte ,ik heb de app wel op mijn tv (samsung) wel verleden jaar geïnstalleerd , heb eens gekeken en is inderdaad verdwenen uit App Store beetje stom van telenet
@Loekieboy schreef:We dachten aan Telent One of Telenet Flow
Telenet TV Flow (het tv-abonnement) moet je altijd nemen in combinatie met een internetabonnement.
Dit kan een Internet + TV pack of Internet + TV + Mobiel zijn: opties.
Kijken doe je dan via de Telenet TV-app of website. Om op je TV te kijken heb je een toestel nodig dat Android-apps (Chromecast of tv met Google TV, Android TV of een Android mediabox) of iOS/tvOS apps (Apple TV) kan installeren. De Telenet TV-app op je televisie
De meest eenvoudige opties zijn de Chromecast en de Apple TV; de keuze tussen de 2 zou ik laten afhangen van het feit of je al dan niet nog andere Apple producten gebruikt.
Je koopt best dit dan is alles ok met flow of telenet tv
https://toestellen.telenet.be/chromecast-with-google-tv-nl-be-at-ch-tn-2124782.html
Dank allen
Heb de Google Chromecast HD besteld
Hoop het zo opgelost te hebben