Beantwoorden
x092845
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Dag van de Chocolade Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Hoe vermijden dat herhaling van serie opgenomen wordt?

Hoe kan ik zorgen dat enkel het nieuwe seizoen van bv thuis word opgenomen. Daarmee bedoel ik thuis van savonds en niet het seizoen dat in de middag speelt. Want nu neemt hij dat ook op

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Opnemen serie geen herhaling tv box

0 Likes
5 reacties
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Even demarreren...

Hoe vermijden dat herhaling van serie opgenomen wordt?

Kan iemand @x092845 helpen met zijn/haar vraag?


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5303
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe vermijden dat herhaling van serie opgenomen wordt?

@x092845 
dit probleem was hier al eens gemeld door mezelf ook en via iemand de oplossing gevonden, je kan dit instellen in de opname opties, dacht dat je op de opname kan aanklikken en dan de knop met 3puntjes aanklikken en dat je dan kan kiezen voor nieuwe enkel of alle uitzendingen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
x092845
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Dag van de Chocolade Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Hoe vermijden dat herhaling van serie opgenomen wordt?

sorry voor het niet antwoorden maar had het daar ook al gevonden bij de opties

0 Likes
wimvan
Professional Beetjesweter
Berichten: 13
Dat loopt vlotjes. Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hoe vermijden dat herhaling van serie opgenomen wordt?

Ik heb de TV-box van links naar rechts, van boven naar beneden, van voor naa achter, van ... doorlopen en nergens vind ik de mogelijkheid om éénmaal dat een uitzending is opgenomen te beletten dat de herhaling niet wordt opgenomen.  Indien je de geplande herhaling, die niet wil, verwijderd uit de planning, dan verdwijnt de actuele opname ook.

[Off Topic]

Heb me al doodgeergerd aan dat spul waar helemaal geen logica blijkt in te zitten.  Je herbekijkt een niet opgenomen uitzending en je doorloopt ongewild alle recalmeblokken op je PC.  Je moet ongewild de herbekijksessie onderbreken en indien je 10 minuten later de berbekijksessie wil vervolgen op de TV, ben je genoodzaakt om alle reclameblokken opneiuw te doorlopen.[On Topic]

Weet iemand hier hoe het zit met opnames en herhalingen van dezelfde opgenomen sessie.

Met dank

 

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Hoe vermijden dat herhaling van serie opgenomen wordt?

@wimvan 

Vroeger was dit anders, nam je nieuws van 19u op had je alleen 19u. Wou je van 13u moest je dit apart nog opnemen.

Oplossing:

Wis de opnames zowel nieuw als heruitzending.

Ga dan via tvgids naar de juiste aflevering en open de info pagina.

Klik op opnemen en ga vanonder naar geavanceerde instellingen.

Bij opnemen kies je: deze en nieuwe afleveringen.

Check dan eens in je tvgids op een dag waar de oude aflevering wordt uitgezonden of er nu ook een rood circeltje bijstaat ofniet.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes