De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

IR en RF inlichtingen

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! Hi there!

Beste,

In mijn huidige setup staat mijn Digicorder achter de muur van de TV en wordt via IR-blaster van de TV (Samsung UE55H7000SLXXN) aangestuurd. Als ik deze Digicorder vervang door een TV-Box, ga ik dan nog dezelfde setup kunnen gebruiken, maw kan ik nog werken met de IR blaster van de tv of moet ik op zoek naar een andere oplossing? Of gaat RF door de stenen muur? Aan en uit schakelen dmv de CEC functie zou nog moeten werken

Bijkomende vraag:

Boven heb ik nog een Philips TV met SCART en DVI-ingangen. Kan ik de TV-Box hierop aansluiten? HDMI naar DVI adapter denk ik dan, maar gaat het geluid ook mee? En ook hier zou de TV-Box aan de andere kant van de muur komen te staan...

Alvast bedankt,

Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
Freshman Weetjesweter
Follow the reader, reader! Twee handen vol! Je eerste full page! Leesbeest!

RF gaat sowieso door de muur, is vergelijkbaar met wifi. Voor de aansluiting van de andere tv, ik denk niet dat dvi geluid mee doorgeeft en er is wel een scart aansluiting op de tv-box maar ik heb geen idee of deze ook actief is.

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Allesweter
Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf! Volop in the game! Lees je nog iets anders? ;-)

@Wayne op de tv box zit er GEEN Scart aansluiting, toch alvast niet bij mij, je zal het op een digicorder hebben dan veronderstel ik.

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Weetjesweter
Follow the reader, reader! Twee handen vol! Je eerste full page! Leesbeest!

@master-magic1 ik heb wel degelijk een tv-box en er zit volgens mij naast de hdmi aansluiting een kleine ronde scart aansluiting, maar ik vermoed dat deze niet actief is.

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Allesweter
Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf! Volop in the game! Lees je nog iets anders? ;-)

@Wayne dan is dat een verkeerde benaming denk ik op het toestel, eens gekeken en er staat idd Scart op maar voor mij is een scart dit --> 

https://en.wikipedia.org/wiki/SCART#/media/File:SCART_20050724_002.jpg

vind wel iets zoals dit --> https://www.conrad.nl/p/speaka-professional-din-aansluiting-scart-av-aansluitkabel-1x-mini-din-stekk...

dan bedoelen ze dit de mini Din stekker.

0 Likes
Beantwoorden
Experienced Veelweter
Full speed writing! WOW! Topicvreter! Klasse!

In de instellingen van de TV box wordt naast HDMI ook Scart vermeld, heb ik eerder deze week gemerkt. Dus misschien toch zo'n "ronde" scart?

Zou het alleszins vermijden want een analoog signaal.

0 Likes
Beantwoorden