Beantwoorden
Arno75
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Infraroodcodes met Broadlink RM4 mini lukt niet

Hallo,

Ik ben misschien een beetje laat met dit onderwerp, maar ik ben net overgestapt naar de Humax TV Box.

Ik ben erin geslaagd om een Harmony afstandsbediening en de TV Box aan de praat te krijgen via infrarood dankzij deze post. Alles werkt prima.

Maar als ik het infraroodcodes probeer te leren aan mijn Broadlink RM4 mini via de Harmony afstandsbediening, zegt de Broadlink app dat het infraroodcodes is geregistreerd, maar er gebeurt niets wanneer de Broadlink het IR-commando naar de TV Box stuurt.

Is het iemand gelukt om een Broadlink RM4 mini via infrarood te laten werken met de Humax TV Box?

Het onderwerp is al besproken in deze post maar ik weet niet of Wouter64 er uiteindelijk in geslaagd is om het te laten werken (en hoe).

Hartelijk dank!

 

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Remote Humax TV Box 2008C-STB-TN via Broadlink RM4 mini

1 reactie
DanteE
Moderator
Berichten: 3
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Infraroodcodes met Broadlink RM4 mini lukt niet

Kunnen jullie @Arno75 verder helpen met zijn vraag? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDante | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.