24791
netweters
|
152699
antwoorden
|
20730
vragen
|
Heb de app al 5 keer geherinstalleerd
de tv boxen zijn geplaatst en werken.
De app werkt, maar eens ik wil inloggen zegt de app dat het aanmelden mislukt is.
Je mag zoveel opnieuw proberen als je wilt maar het aanmelden lukt niet.
hebben jullie hier een oplossing voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik ben hier zelf een topic over gestart en er staan enkele mogelijke oplossingen.
De toegang tot u topic word geweigerd
ik kan er niet op
nee, hij zegt dat ik te weinig privileges heb om deze hulpbron te bekijken.
bedankt
ook de screenshot is niet zichtbaar
Heb de oplossing geprobeerd
maar de app blijft zeggen, aanmelden mislukt
Ik druk een paar keer op aanmelden, dat dan meestal terug komt. daarna druk ik eens op "later aanmelden". Dan krijg ik de balk onderaan druk op mijn TV en bingo eerst één opname en dan al de rest...
Dat is zo bijna elke morgen standaard gedrag hier....op mijn iPad. iPhone geen probleem.
@Theo2 schreef:Ik druk een paar keer op aanmelden, dat dan meestal terug komt. daarna druk ik eens op "later aanmelden". Dan krijg ik de balk onderaan druk op mijn TV en bingo eerst één opname en dan al de rest...
Dat is zo bijna elke morgen standaard gedrag hier....op mijn iPad. iPhone geen probleem.
Bij mij op beide, zooo vervelend. Hopelijk snel opgelost
@m-jan20 schreef:
Wow zéér vreemd, nog nooit dit probleem gehad. Zal het eens via privebericht proberen te versturen.
@m-jan20, de post waar jij naar verwees, staat op het afgeschermde test gedeelte van De Netweters. Iemand die niet heeft mee getest in de beginfase, kan deze niet lezen.
Erna deelde je een screenshot ervan, maar deze moest eerst worden goedgekeurd door ofwel een moderator/community manager ofwel een Krak. Sorry voor de verwarring!