24806
netweters
|
152832
antwoorden
|
20743
vragen
|
Ik heb de app Telenet TV perfect kunnen downloaden op mijn Iphone. Echter bij het aanmelden met het juist paswoord en juiste login krijg ik telkenmale en al meerdere dagen de melding :
"geen verbinding. Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar. We lossen dit zo snel mogelijk op. Probeer het later opnieuw.".
Ik kan dit begrijpen maar dat het meerdere dagen duurt, klopt niet. Heb al mij Iphone af en aangezet, de app verwijderd en terug geinstalleerd, mijn paswoord gewijzigd maar de situatie blijft duren.
Probleem is dat ik via Chromecast geen tv meer kan kijken. Ik gebruik trouwens Chromecast ook in mijn camper en dat heeft met de oude applicatie "yelo tv " altijd goed gewerkt.
Graag verduidelijking aub
Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: app telenet tv op Iphone- niet kunnen inloggen
Is al weken gekend probleem forum staat er vol van. Vooral iphones hebben er last van. Maar sommige ook weer niet.
Je kan hier niet veel zelf aan oplossen.
De yelo tv word ook overgezet naar 1 systeem telenet tv app. Probeer die eens op je chromecast?
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Met Yelo Tv nooit problemen gehad - het is nu pas met de nieuwe Telenet-app dat er problemen zijn.
Is absoluut niet leuk.
We weten het, we zitten (bijna) allemaal in hetzelfde schuitje. Dat is de enige troost die je momenteel hebt: je bent zeker niet alleen ....😔
Hier op de apple tv geen problemen gehad, en op de ipad lijken de problemen grotendeels opgelost.
@m-jan20 schreef:
Aanmelden lukt hier nog (net), maar opnames werken al dagen lang niet meer…
Ik heb net eens getest: YeloTV op de foon werkt nog steeds, inclusief opnames plannen. En bestaande opnames bekijken ook, natuurlijk afhankelijk van de zender. Je kan wel alle zenders plannen, maar niet de opnames van alle zenders bekijken, maar dat is altijd zo geweest.
Inderdaad , via de IPad lukt het wel om in te loggen en te streamen naar Chromecast. Via IPhone (XR) lukt het niet om in te loggen om in te loggen op de app van Telenet TV
@YvesPetit Op mijn iphone 14 pro, werkt het ook
Zojuist nogmaals geprobeerd via de Iphone XR in te loggen en wonder boven wonder is het nu gelukt.... hopelijk blijft het zo
Een gekend probleem bij Telenet, zodra men ook maar één wijziging aanbrengt aan uw TV-abbonoment (bvb van box wijzigt, of een extra optie neemt /afsluit als bvb Play-Sport werkt de app niet meer en is inloggen onmogelijk. het zou helpen als Telenet de app update dat dit probleem eindelijk van de baan is en men zou een waarschuwing op hun Support-site moeten zetten om momenteel best geen extra entertainment pakketen aankoopt tot het probleem opgelost is.