Beantwoorden
YvesPetit
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Inloggen niet mogelijk op TV-app (iPhone): foutmelding

Ik heb de app Telenet TV perfect kunnen downloaden op mijn Iphone. Echter bij het aanmelden met het juist paswoord en  juiste login krijg ik telkenmale en al meerdere dagen de melding :

"geen verbinding. Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar. We lossen dit zo snel mogelijk op. Probeer het later opnieuw.". 

Ik kan dit begrijpen maar dat het meerdere dagen duurt, klopt niet. Heb al mij Iphone af en aangezet, de app verwijderd en terug geinstalleerd, mijn paswoord gewijzigd maar de situatie blijft duren.  

Probleem is dat ik via Chromecast  geen tv meer kan kijken. Ik gebruik trouwens Chromecast ook in mijn camper en dat heeft met de oude applicatie "yelo tv " altijd goed gewerkt. 

Graag verduidelijking aub

Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: app telenet tv op Iphone- niet kunnen inloggen

0 Likes
10 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Inloggen niet mogelijk op TV-app (iPhone): foutmelding

@YvesPetit 

Is al weken gekend probleem forum staat er vol van. Vooral iphones hebben er last van. Maar sommige ook weer niet. 

Je kan hier niet veel zelf aan oplossen.

De yelo tv word ook overgezet naar 1 systeem telenet tv app. Probeer die eens op je chromecast?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
YvesPetit
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Inloggen niet mogelijk op TV-app (iPhone): foutmelding

Met Yelo Tv nooit problemen gehad - het is nu pas met de nieuwe Telenet-app dat er problemen zijn.

Is absoluut niet leuk. 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inloggen niet mogelijk op TV-app (iPhone): foutmelding

@YvesPetit 

We weten het, we zitten (bijna) allemaal in hetzelfde schuitje. Dat is de enige troost die je momenteel hebt: je bent zeker niet alleen ....😔


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Inloggen niet mogelijk op TV-app (iPhone): foutmelding

@YvesPetit 

Hier op de apple tv geen problemen gehad, en op de ipad lijken de problemen grotendeels opgelost.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Inloggen niet mogelijk op TV-app (iPhone): foutmelding

Aanmelden lukt hier nog (net), maar opnames werken al dagen lang niet meer…

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inloggen niet mogelijk op TV-app (iPhone): foutmelding


@m-jan20  schreef:
Aanmelden lukt hier nog (net), maar opnames werken al dagen lang niet meer…

Ik heb net eens getest: YeloTV op de foon werkt nog steeds, inclusief opnames plannen. En bestaande opnames bekijken ook, natuurlijk afhankelijk van de zender. Je kan wel alle zenders plannen, maar niet de opnames van alle zenders bekijken, maar dat is altijd zo geweest.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
YvesPetit
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Inloggen niet mogelijk op TV-app (iPhone): foutmelding

Inderdaad , via de IPad lukt het wel om in te loggen en te streamen naar Chromecast. Via IPhone (XR) lukt het niet om in te loggen om in te loggen op de app van Telenet TV

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Inloggen niet mogelijk op TV-app (iPhone): foutmelding

@YvesPetit Op mijn iphone 14 pro, werkt het ook

0 Likes
YvesPetit
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Inloggen niet mogelijk op TV-app (iPhone): foutmelding

Zojuist nogmaals geprobeerd via de Iphone XR in te loggen en wonder boven wonder is het nu gelukt.... hopelijk blijft het zo

Erwinverhaegen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Inloggen niet mogelijk op TV-app (iPhone): foutmelding

Een gekend probleem bij Telenet, zodra men ook maar één wijziging aanbrengt aan uw TV-abbonoment (bvb van box wijzigt, of een extra optie neemt /afsluit als bvb Play-Sport werkt de app niet meer en is inloggen onmogelijk. het zou helpen als Telenet de app update dat dit probleem eindelijk van de baan is en men zou een waarschuwing op hun Support-site moeten zetten om momenteel best geen extra entertainment pakketen aankoopt tot het probleem opgelost is.

0 Likes