Beantwoorden
Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

Voor mij is de nieuwe tv box een ware ramp !

Gisteren geïnstalleerd zonder problemen, maar mijn dochter wou via de macbook inloggen bij yello play

maar ik had plots geen digitale verbinding meer !

Ook niet maar via iPad of iPhone.

Dan maar even kijken naar mijn tweede huur decoder van Telenet, maar nop, geen interactieve verbinding meer ! dus geen films meer enz... gewoon tv kijken werkte nog wel.

Dus ben ik gaan kijken op Mijn Telenet en daar zie ik dat mijn tweede digicorder niet meer bestaat.

Enkel de nieuwe TV Box staat nog vermeld.

Blijkbaar lees ik bij de Netweters dat voor iPad en iPhone er een nieuwe app in de maak is.

Deze komt pas uit in januari 2019 ! als ik dit had geweten had ik de nieuwe box zeker nog niet geïnstalleerd.

Nu b en ik achteruit gegaan ipv vooruit, ik hoop dat het voor mijn macbook en tweede decoder wordt opgelost ?

Anders moeten ze mij maar een tweede TV Box leveren !!
Nu nog maar de facturatie afwachten maar ben er van overtuigd dat dit ook weer misloopt.

Ik betaal nu reeds voor Play More maar deze is gratis tot het eind van het jaar, dus mag deze niet aangerekend worden. Ik heb er totaal niks aan want kan niet verbinden, knap toch !!

ben er zeker van dat ik daar wel voor moet bellen let maar op.

Dus mensen die deze nieuwe TV Box willen testen verzin voor je begint!!

 

 

0 Likes
19 reacties
Ex-Netweter
 

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

@Suske had u 2 toestellen in huur ?, dan had u normaal 2 tv-boxen moeten krijgen.

de opnames die op de digicorder staan kan u ook nog bekijken enkel coax aansluiten.

Jos

0 Likes
Ex-Netweter
 

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

@Suske hebt u nergens geen internet meer of enkel de tv box?

0 Likes
Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

jawel ik heb nog internet dat is niet het probleem maar ik kan met niet meer inloggen voor yello play zowel

laptop, iPhone , iPad en mijn digicorder, dus het interactieve gedeelte ligt er volledig uit ?

0 Likes
Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

ik denk inderdaad dat ze beter twee TV boxen hadden opgestuurd ? want huur er twee.

 

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

Best even bellen dan, zodat ze een tweede tv box opsturen. Yelo Play en Telenet TV Box zijn niet compatibel, wat betekend dat niemand van de testers Yelo Play nog kan gebruiken. Ondertussen test al wel een groep de nieuwe Telenet TV-app, die binnenkort Yelo Play volledig zal vervangen. Normaal ontvang je daar binnenkort ook een link voor.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

Dit is natuurlijk zeer spijtig. In al je enthousiasme misschien een beetje snel geweest.

Het is wel degelijk vermeld op de pagina waar je je TV-box kan aanvragen:

De Yelo Play-app is niet compatibel met de nieuwe TV-box. Er zal wel binnenkort een gloednieuwe app beschikbaar zijn waarmee je op al je schermen en in de hele EU tv kan kijken. We contacteren je van zodra deze er is. Dus zeker eerst alles eens goed lezen voor je je TV-box aanvraagt.

0 Likes
Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

Bedankt Hofkens, ik heb gebeld en inderdaad ze kunnen de oude box niet terug activeren ze gaan me morgen terug bellen want de operator kon er niets aan doen, het probleem zit verder volgens hem.

Hij heeft me ook niet de optie gegeven om een tweede op ter sturen, hij was precies niet mee ?

Als ik dit had geweten dan had de Tv Box gebleven waar hij was.

Nu hebben mijn kleinkinderen en mijn echtgenote die in het ziekenhuis ligt geen digitale tv meer op hun iPad en laptop. kan ook niet goed begrijpen waarom ik ook niet meer kan inloggen bij yelo play door één TV box te vervangen ??

0 Likes
Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

Ok voodooKing maar wat dan als je twee boxen huurt ? idem laptop, mijn twee werkt ook niet meer staat dat ergen geschreven ???

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 205
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

Mensen moeten toch alles eerst eens deftig lezen voor ze iets aanvaarden en dan gaan klagen 🙄 Dat yeloplay niet meer compatibel is met de nieuwe tvbox staat in mail en op de site duidelijk vermeld.

Follow the White Rabbit
Ex-Netweter
 

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

@Suske Ik had ook meteen begrepen dat yelo play niet meer ging werken en dergelijke door me in te lezen voor ik  de link aanklikte om te bestellen.

 

U zegt dat Uw kleinkinderen nu niet meer op de ipad en laptop kunnen kijken. Misschien is het mogelijk dat u bij hun ouders even de inloggegevens van hun Telenet vraagt en dat u zo kan inloggen op Yelo play als tijdelijke optie. Indien zij geen Play more hebben kan u het misschien bij hun activeren tijdelijk, gezien de testers het gratis hebben. Dat zou een oplossing kunnen bieden tot wij de nieuwe app mogen testen.

Maar als wij deze app mogen testen moet je natuurlijk nog rekening houden met eventuele fouten (het is een beta).

0 Likes
Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

Dat is inderdaad waar, en ik had het niet gelezen omdat mijn zoon ook de TV Box had aangevraagd dacht ik niet aan de gevolgen en heb dan ook de TV Box laten komen.

Ik vind wel dat iets nog niet volledig in orde is zomaar op de markt kan komen.

Ik snap nu wel dat het over de app gaat van yeloplay maar mijn probleem is dat mijn 2de digicorder ook niet werkt en waar staat dat vermeld ?? nogmaals gewoon inloggen op de computer zonder app maar op de site van yeloplay gaat ook niet meer ?

Vragen stellen hierover bij Telenet zelf heeft geen zin die laten de onderliggende dienst bellen volgende week. jammer

0 Likes
Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

Bedankt voor de tip Johan maar die hebben geen telenet enkel mijn zoon maar die heeft ook een TV Box 🙂

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 205
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

@Suske de yeloplay werkt zowel via de app als site niet, nieuwe app is men onder de testers aan het uitrollen. Ivm jouw tweede digicorder, is waarschijnlijk miscommunicatie en is er op jouw adres en onder jouw login een volledige overschakeling naar nieuwe tvbox en had je beide moeten omruilen of duidelijk melden dat je 1 oude digicorder wil behouden. 

Follow the White Rabbit
0 Likes
Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

zouden ze dan geen 2de kunnen opsturen ? want nu ben ik teleur gesteld waarschijnlijk wel mijn fout maar bij Telenet moeten ze toch ook zien dat ik 2 digiboxen had ?
Voor de rest zal ik dan moeten afwachten vrees ik ?

0 Likes