Beantwoorden
NicolasBE
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Dat loopt vlotjes. Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Is de TV Box beschikbaar en zelf te installeren?

Twee vragen.

Is de nieuwe TV Box vlot beschikbaar? (ik mee me te herinneren dat er in het verleden wat leverproblemen waren)

 

Ik heb sinds mijn verhuis gekozen voor All Internet + TV Flow. Ik denk echter dat de installateur toch al een TV voorbereiding gedaan heeft op mijn netwerkverdeler. (zie foto) Bovenste kabel is de buitenkabel, tweede kabel gaat naar de modem en dan is er een derde kabel daaronder die waarschijnlijk verbonden is met een wandcontactdoos. (gaat onder de vloer naar de living dus kan het niet verifieren). Maar in principe zou dat dus kunnen dat de installateur dat gedaan heeft en zou ik dus redelijk eenvoudig zelf een TV Box kunnen aansluiten? (ik ben mij er van bewust dat ik dan TV Flow annuleer en terug een kabel formule zou moeten nemen)

 

netwerkverdeler.jpg

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: TV Box zelf installatie

0 Likes
3 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1750
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Is de TV Box beschikbaar en zelf te installeren?

Er lijkt inderdaad een coax aansluiting voor een TV in huis te zijn voorzien.

Dan zal het aansluiten van een TV-box geen probleem vormen.

 

Volgens mij is er op het moment geen enkel probleem met de beschikbaarheid van TV-boxen. Dat was ongeveer een jaar geleden het geval.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Is de TV Box beschikbaar en zelf te installeren?


@NicolasBE  schreef:

ik ben mij er van bewust dat ik dan TV Flow annuleer en terug een kabel formule zou moeten nemen.


Hou er rekening mee dat TV Iconic €27.13 (incl. decoder) zal kosten, in plaats van €9.50 voor Flow TV, dus in totaal €83.23 (All Internet + Iconic TV) in plaats van €64.60 (All Internet + Flow TV).

Ex-Netweter
 

Is de TV Box beschikbaar en zelf te installeren?


@flip1953  schreef:

@NicolasBE  schreef:

ik ben mij er van bewust dat ik dan TV Flow annuleer en terug een kabel formule zou moeten nemen.


Hou er rekening mee dat TV Iconic €27.13 (incl. decoder) zal kosten, in plaats van €9.50 voor Flow TV, dus in totaal €83.23 (All Internet + Iconic TV) in plaats van €64.60 (All Internet + Flow TV).


En dan wordt Telenet One misschien interessant €66 + €20 = €86.

Opgelet de internetsnelheden bij One zijn lager! Maar wel 1 mobiel nummer inbegrepen.

0 Likes