24815
netweters
|
152887
antwoorden
|
20752
vragen
|
Weet iemand of het mogelijk is om gekochte Telenet toestellen om te ruilen tegen de nieuwe tv-box ?
Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Gekochte digicorder, digibox omruilen tegen tv-box ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Onmogelijk.
Telenet biedt de TV-box uitsluitend in een huurformule van € 10,58/maand aan.
Nee, dat kan niet, enkel huurtoestellen zijn in te ruilen.
Ook als je gekochte decoders hebt kan je overstappen naar de TV-box. Je gaat dan wel naar een huur formule (de TV-box is niet te koop) en krijgt geen vergoeding voor je oude decoder.
Ook moet je er rekening mee houden dat je voor een TV-box ook internet klant moet zijn!
Kijk eens via Ruil je oude decoder gratis om naar de Telenet TV-box of je in aanmerking komt voor een gratis omruiling (geen omruilkosten). Ben niet 100% zeker of gekochte toestellen meetellen hiervoor.
Indien niet kan je via de klantendienst of Shop de overstap doen (mogelijk tegen betaling)
Allen bedankt voor de tips.
Ik moet de zaak nog eens bekijken daar het hier nogal een unieke situatie is namelijk 5 tv's.
2 tv's werken via Chromcast, 2 via een digibox en 1 via een digicorder.
Dan zou ik 3 tv boxen moeten gaan huren wat me maandelijks €30 extra gaat kosten.
Eerste TV-box: €10,58 (Mogelijk inbegrepen in je abonnement?)
Bijkomende TV-box'en zijn aan €5,10
Voor de 3 samen is dat dus €20,78 per maand.
Je kan natuurlijk de extra TV-boxen ook laten vallen en vervangen door een Chromecast met Google TV (of gelijkaardig) waarop je de TV-app installeert (wel opletten, de TV-app gaat van je internet verbruik af)