42238
netweters
|
18638
gesprekken
|
20133
vragen
|
Raar op computer zie ik mijn kijklijst compleet maar via de digibox niet.
Dat was ooit anders. De digibox is nog maar een paar maand bij ons.
Moet er ergens wat ingesteld worden. (En hoe moet dat dan?)
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: kijklijst
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is het effectief een Digbox of een TV-box.
Bij een TV-box synchroniseert de kijklijst met de app maar bij een Digibox of Digicorder is dat niet het geval.
Opgelost: Kijklijst Telenet anders op TV app /website / TV-box - De Netweters
Het zou hier gaan om de tvbox volgen de app. Want ik kon de aan/uit zetten via computer.(Niet dat,dat nodig is)vinkt staat.
En... voordien, was dat wel het geval
Normaal krijg ik een antwoord via e-mail maar nu niet, alhoewel dat vakje aangevinkt staat.
@Louis1 ik veronderstel dat je een TV box bedoelde hier ? Je hebt normaal gezien een profiel aangemaakt waar je favoriete zenders hebt (dus niet alle zenders, tenzij je ze allemaal toegevoegd hebt )
Druk op het huisje > Tandwiel > Profielen > Zenders beheren. Kies je ervoor om een zenderlijst aan te maken? Dan moet je minstens 3 favoriete zenders aan je nieuwe profiel toevoegen.
Bevestig door op de terug-toets te drukken. Daarna kan je nog de volgorde van je favoriete zenders aanpassen, als je dat wil. Doe het met de pijltjes. Je kan je profiel later ook nog altijd aanpassen (zenders toevoegen en verwijderen, ....). In uw tv gids kan je nog altijd ipv mijn zenders alle zenders aanduiden zodat je alle mogelijke zenders kan bekijken, dus ook diegene die niet in uw profiel zijn toegevoegd. Dit staat links bovenaan je scherm vlak naast de programma's (tv gids)
Bedankt voor het meedenken dat wordt enorm geapprecieerd.
Maar de oplossing lig ergens anders:
In de telenet app op de computer, heb ik het gedeeld profiel (recht boven) gewijzigd naar het profiel wat de TV aangaf, en toe was het opgelost.
Laatst waren er problemen met mijn browser vandaar het "probleem."
Dus... opgelost