Beste netweters,
Heeft iemand al voorgehad dat na de koppeling, de home assistant blijft zeggen: "je account heeft geen tv box". Deze heb ik nogtans wel en weet niet meer wat ik nu net moet doen om het toch werkende te krijgen. Helpdesk kon me niet verder helpen, zei konden me enkel zeggen dat ik wel degelijk een tv box had en dat het daarmee moest werken maar meer wisten ze ook niet.
Ik dacht eerst dat het lag aan het feit dat ik een beheerder was van onze account en niet de hoofdaccount maar na uitloggen en terug inloggen met de hoofdaccount was er geen verbetering.
Ter info: de telenet tv app werkt wel dus aansturing werkt wel via een ander apparaat, en alles zit op hetzelfde draad/draadloze netwerk.
Zijn er nog dingen die ik kan testen/proberen?
Vind het persoonlijk wel wat omslachtig dat de tvbox niet als apparaat in de home app weergegeven wordt en dat je ook met een andere stem praat. Raar dat telenet het niet gewoon 'standaard' houd zoals elke andere integrator het doet.
alle hulp is dus welkom, en dank bij voorbaad