Beantwoorden
NicoLouis
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Koppeling Google Home Assistant en TV-box werkt niet

Beste netweters,

 

Heeft iemand al voorgehad dat na de koppeling, de home assistant blijft zeggen: "je account heeft geen tv box". Deze heb ik nogtans wel en weet niet meer wat ik nu net moet doen om het toch werkende te krijgen. Helpdesk kon me niet verder helpen, zei konden me enkel zeggen dat ik wel degelijk een tv box had en dat het daarmee moest werken maar meer wisten ze ook niet.

 

Ik dacht eerst dat het lag aan het feit dat ik een beheerder was van onze account en niet de hoofdaccount maar na uitloggen en terug inloggen met de hoofdaccount was er geen verbetering.

 

Ter info: de telenet tv app werkt wel dus aansturing werkt wel via een ander apparaat, en alles zit op hetzelfde draad/draadloze netwerk.

Zijn er nog dingen die ik kan testen/proberen?

 

Vind het persoonlijk wel wat omslachtig dat de tvbox niet als apparaat in de home app weergegeven wordt en dat je ook met een andere stem praat. Raar dat telenet het niet gewoon 'standaard' houd zoals elke andere integrator het doet.

 

alle hulp is dus welkom, en dank bij voorbaad

Tags (1)
0 Likes
2 reacties
_XiroN
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Say what?!

Koppeling Google Home Assistant en TV-box werkt niet

GA ondersteunt voorlopig enkel nog de digicorder/box

 

Dit werkte voorheen bij mij. 

 

Sinds ik een tvbox heb werkt het idd niet meer via GA... Deze word helaas nog niet ondersteund via dat platform! 

NicoLouis
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Koppeling Google Home Assistant en TV-box werkt niet

dank voor de info,

ik dacht dat hij met "box" de "tv box" bedoelde maar hij bedoelt dus de "digibox" 

0 Likes